جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 مرداد 1394     
حضور 180 بازیگر در «زیر نور شمع»

 

فارس: مجموعه تلویزیونی «زیر نور شمع» از جمله تولیدات شبکه دو سیماست که قرار است به زودی مراحل تولید را آغاز کند.

بنا بر این گزارش، ابراهیم فروزش که پیش از این فیلم خمره را براساس داستانی به همین نام از هوشنگ مرادی‌کرمانی کارگردانی کرده، این بار مجموعه‌ای از داستان‌های مختلف این نویسنده را در قالب یک سریال به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی برای شبکه دو کارگردانی می‌کند.

فیلمنامه از سوی گروهی از نویسندگان به سرپرستی فارس باقری و زیرنظر ابراهیم فروزش نوشته شده است و در این مجموعه 18 داستان از مجموعه داستان‌های تنور، پلوخورش و لبخند انار از مرادی‌کرمانی انتخاب و برای ساخته شدن در قالب سریال بازنویسی شده است.

در همه داستان‌ها روابط انسانی و تعاملات خانواده‌ها محور اصلی است و نام سریال نیز برگرفته از داستانی به نام زیر نور شمع در کتاب پلو خورش مرادی کرمانی است.

تصویربرداری زیر نور شمع در شهر همدان و روستاهای اطراف آن انجام خواهد شد.خانه‌های روستایی، مناطق شهری، جاده‌های اطراف همدان و بسیاری از اماکن مختلف این استان جزو لوکیشن‌های سریال زیر نور شمع خواهد بود.نزدیک به 70 درصد از نماهای این سریال در فضای خارجی تصویربرداری می‌شود.

زیر نور شمع نزدیک به 180 بازیگر خواهد داشت که 30 بازیگر این سریال از تهران و دیگر بازیگران سریال اهل همدان هستند.

در سریال زیر نور شمع علاوه بر مسائل انسانی و روابط خانوادگی به نکاتی مانند کم‌آبی و محدودیت منابع انرژی در کشور نیز اشاره دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: