جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 مرداد 1394     
اعلام 16/5 درصد تفکیک از مبدا پسماند در منطقه 22

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،درصد تفکیک از مبدا پسماندها در منطقه 22 به حدود شانزده و نیم درصد رسیده است. این اتفاق خوشایند با ارائه برنامه های ویژه از سوی اداره پسماند حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه و مشارکت شهروندان و ساکنان محدوده شمال غرب پایتخت صورت گرفته است.

این خبر درحالی اعلام می شود که کمتر از یک سال از تشکیل کمپین آسمان آبی، زمین پاک و اجرای این طرح در میان مناطق 22 گانه تهران می گذرد.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در این باره گفت: « بیش از 6 ماه است که برای اجرای هرچه بهتر و مستمر طرح تفکیک از مبدا پسماند با بسیاری از ساختمانها و مجتمع های مسکونی و اداری منطقه توافق نامه ای امضا شده و خوشبختانه با این اقدام افزون بر بالا رفتن درصد تفکیک از مبدا پسماند در محدوده شمال غرب تهران تا 16/5 درصد، تفکیک غیرمجاز  تا حداقل میزان خود پایین آمده است. این طرح که تاکنون با مشارکت شهروندان پیشرفت قابل توجهی در اجرا داشته است، با مشارکت هرچه بیشتر آنها به موفقیت بیشتری خواهد رسید. »

گفتنی است طبق اعلام اداره پسماند منطقه 22، درصد تفکیک از مبدا پسماند در ابتدای طرح آسمان آبی زمین پاک، تنها 10 درصد بوده است. این اداره با مشارکت ادارات و دیگر حوزه های منطقه برنامه های مناسبی برای بالا بردن درصد تفکیک از مبدا پسماند در محدوده شمال غرب پایتخت تدارک دیده و در دست اجرا دارد.   




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: