جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 مرداد 1394     
خیابان لاله زار مهم‌ترین محور فرهنگی منطقه12می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران از تبدیل شدن میدان مشق به محلی برای برگزاری بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و هنری خبرداد.

پژمان پشمچی زاده با بیان این مطلب گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده شهرداری تهران در بحث ساماندهی معماری، شهرسازی و زوائد بصری و... با ایجاد چارچوب‌های مشخص و اجرای برخی از طرح‌های محرک توسعه در محدوده منطقه12، در نظر دارد مدیریت اجرایی این طرح‌ها را در اختیار شهروندان، بخش خصوصی و مجموعه‌های اقتصادی و فرهنگی قرار دهد تا این منطقه دوباره زنده شود.

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران افزود: چنین برنامه‌هایی را نه تنها در میدان تاریخی مشق بلکه می‌توان در محور پیاده راه ناصر خسرو و یا در پیاده راه خیابان لاله زار به عنوان یک محور فرهنگی اجرا کرد

وی ادامه داد: برنامه‌هایی با رویکرد مذهبی نیز می‌تواند در کوچه فرهنگی و عودلاجان که در نهایت به امامزاده یحیی منتهی می‌شود اجرا شود.

پژمان پشمچی زاده با بیان اینکه این محورهای تاریخی، فرهنگی و هنری می‌تواند دوباره منطقه 12 را احیا و زنده کند، اظهارکرد: شهرداری تهران سعی دارد تا با بازگرداندن انضباط شهری به منطقه 12 آن را به یک منطقه تاثیرگذار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: