جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 مرداد 1394     
آمار جمع آوری پسماند خشک در منطقه 10 تهران از مرز 900 تن گذشت

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون امور شهری و محیط زیست منطقه از روند صعودی جمع آوری پسماند خشک به مرز 930 تن و آموزش شهروندان همراه با جمع آوری پسماندهای خشک آنان توسط خودروهای ملودی در منطقه خبر داد.

مهرداد زنگنه فر معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ضمن اعلام این خبر با اشاره به ضرورت بازیافت گفت: تفکيک نشدن زباله تهديدي براي شهروندان است و علاوه بر تخریب محیط زیست به سلامتي آن ها آسيب وارد مي کند.

وی گفت: تاکنون برای فرهنگ سازی و افزایش آگاهی شهروندان اقدامات مناسبی صورت گرفته که یکی از آن ها همراهی آموزشگران بازیافت با خودروهای ملودی و آموزش شهروندان به صورت چهره به چهره است که بر همین اساس آمار جمع آوري پسماند از طريق خودروهاي ملودي از آبان ماه 93 تا تير 94 روند افزايشي داشته است به طوري که اين ميزان از مرز 94 تن عبورکرده است.

زنگنه فر از جمع آوري پسماند با استقرار غرفه بازيافت درسطح منطقه 10 خبر داد و تصريح کرد: 32 غرفه بازيافت در منطقه وجود دارد که با توجه به فرسودگي منطقه و 1260 کوچه زيرعرض 2 متر که محدوديت هايي را ايجاد کرده است، اين تعداد غرفه، عملکرد خوبي را به دنبال داشته است و رویکرد منطقه احداث غرفه های ثابت است که اولین غرفه ثابت به زودی در ناحیه 2 احداث و راه اندازی خواهد شد.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه روند جمع آوري پسماند در منطقه 10 را به شکل صعودي دانست و گفت: رويکرد منطقه جهت روند افزايش جمع آوري پسماند، غرفه هاي ثابت در منطقه است.

به گفته وی در تیر ماه سال جاری 13 هزار شهروند از طریق چهره به چهره، پایگاه های تابستانی، مساجد و مدارس آموزش دیده اند و این روند با فعالیت ها و برنامه ریزی منسجم برای حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: