جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 مرداد 1394     
کروز به پاره‎کنندگان توافقات پیوست

مهر: «تد کروز» سناتور تندرو جمهوریخواه در جمع شماری از فعالان این حزب به تشریح اقداماتش در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ پرداخت. کروز گفت ۵ اقدام را در نخستین روز ورودش به کاخ سفید انجام خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری دیلی سیگنال،  وی گفت در نخستین گام هر اقدام غیرقانونی را که «باراک اوباما» مرتکب شده از جمله قانون عفو عمومی، ملغی می کند. کروز مدعی شد کار دیگرش در نخستین روز ریاست جمهوری، پایان دادن به توافق هسته ای با ایران است. وی از انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس به عنوان اقدام دیگرش نام برد.

وی با اشاره به انجام اصلاحات در سسیتم قضایی آمریکا به عنوان دیگر اولویتش در کاخ سفید، مدعی شد توافق هسته ای با ایران فاجعه بار بوده و لغو تحریم های اقتصادی علیه ایران، به این کشور فرصت بیشتر برای حمایت از گروه های تروریستی را می دهد.

پیش از این «ریک پری» دیگر نامزد تندرو جمهوریخواه مدعی شده بود در صورت رئیس جمهور شدن اولین کارش پاره کردن توافق هسته ای کشورهای ۱+۵ با ایران خواهد بود.

فرماندار پیشین تگزاس هفته گذشته طی مصاحبه ای گفت: پاره کردن توافق با ایران بزرگترین چالشی است که معتقدم ما در این کشور با آن روبرو هستیم. وی افزود: البته ایمن کردن مرزها با مکزیک هم به طور قابل توجهی مهم است و این دو موضوع در یک روز روی خواهند داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: