جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 مرداد 1394     
واکنش افشارزاده به اعتراض کرار

فارس: بهرام افشارزاده در مورد برد روز گذشته استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: بازیکنان روز گذشته عالی بازی کردند. آمادگی لازم را در این بازی من شاهد بودم. البته تیم جا دارد که بهتر هم شود.

وی در خصوص گلزنی امید ابراهیمی به تیم امیر قلعه نویی عنوان کرد: ابراهیمی بازی قابل توجهی انجام داد. امیر قلعه نویی هم برای تیم زحمت کشیده بود. در هر صورت هر بازیکنی در هر تیمی اول به تیم خودش فکر میکند و مسائل دیگر اهمیت ندارد. ابراهیمی هم دیروز با همه قوایش بازی کرد.

مدیرعامل استقلال در مورد اعتراض کرار در هتل قبل از بازی با ملوان اظهار داشت: قطعا با او برخورد می کنیم. امروز در مورد کرار جلسه داریم. من کاری به بازی او ندارم اما جلوی این رفتارها می ایستیم.

افشارزاده در ارتباط با اینکه به بازیکنان استقلال بابت پیروزی مقابل ملوان پاداش می دهند یا خیر گفت: در فکرش هستیم که پاداش بدهیم.

وی در مورد ملوان و حضور قلعه نویی در این تیم گفت: من دوست داشتم استقلال این بازی را ببرد اما برایم فرقی نمی کرد چه کسی سرمربی ملوان است. امیر قلعه نویی هم برای استقلال زحمت کشیده است. من اصلا دوست نداشتم کوچکترین حساسیتی بین ما ایجاد شود و به کسی بی احترامی شود.

مدیرعامل استقلال در مورد تایید شدن کارت بازی پرو پیچ عنوان کرد: منتظر تاییده فیفا هستیم ولی مشکلی نیست.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: