جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 مرداد 1394     
130هزار متر خط کشی در معابر مرکز پایتخت با اجرای طرح "خط سفید"

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران گفت: با هدف ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی و حرکت رانندگان بین خطوط ؛ بیش از 130هزار متر خط کشی طولی در معابر این منطقه اجرا شده است.

سجاد زارع صفت، مشارکت شهروندان و توجه جدی رانندگان به خطوط سفید و انضباط ترافیکی را راهکار برون رفت از معضل ترافیک و بازگشت آرامش به خیابان‌های پایتخت دانست و افزود: مدیریت شهری با جدیت اهداف "کمپین آسمان آبی ، زمین پاک " را دنبال می کند و با همین رویکرد اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری طرح خط سفید را در دست اجرا دارد.

وی گفت: از ابتدای آغاز طرح تا کنون بیش از 130هزار متر خط کشی طولی ، بیش از 20هزار متر مربع اصلاح خط کشی در تقاطع های چراغ دار و 180 مقطع گذرگاه های میان تقاطعی عابر پیاده اصلاح خط کشی انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 11 خاطر نشان کرد: اجرای طرح خط سفید در 2 فاز اجرایی شده که فاز یک این طرح در 13 محور 28کیلومتر از معابر سطح منطقه را در بر می گیرد و فاز دو طرح نیز در 32 محور 24کیلومتر را پوشش داده است.

زارع صفت همچنین در بخش نرم افزاری این طرح که با هدف فرهنگ سازی و ارتقاء آگاهی شهروندان نسبت به اهمیت موضوع برنامه ریزی شده است ؛ به طرح های آموزشی با آموزه های مفاهیم ترافیکی در سطح معابر ، تبیین اهداف و اثرات طرح در مدارس ، مساجد و اماکن عمومی اشاره و ابراز امیدواری کرد که اجرای طرح خط سفید؛ کلان شهر تهران را که از آلودگی هوا و ترافیک رنج می برد با همیاری تمام شهروندان برهاند و انضباط ترافیکی به زودی اثرات ارزشمند خود را در فرهنگ رانندگی پایتخت نشینان نشان دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: