جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 مرداد 1394     
مردم دوبی به حمل و نقل عمومی روی می آورند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، احتمالا پس از تصمیمگیری برای افزایش قیمت بنزینی در دوبی، مسافران به حمل و نقل عمومی روی خواهند آورد.

یک وب سایت که تحقیقاتی در مودر رفتارهای رانندگی و هزینه های حمل و نقل را منتشر می کند اعلام کرده که اشتراک خودروها و استفاده از حمل و نقل عمومی ارزان مانند متروی دوبی محبوب تر خواهند شد.

یکی از سخن گویان این وب سایت اظهار داشت: "اکنون مردم این منطقه در هر ماه حدود 400 تا 600 درهم برای هزینه سوخت مصرف می کنند و پیش بینی می شود با افزایش قیمت بنزین، بسته به نوع خودرویی که مالک آن هستند و میزان استفاده از آن این میزان به 500 تا 750 درهم برسد. در حالی که این افزایش آن گونه که انتظار می رفت زیاد نیست، رانندگانی که به طور مداوم در مسیرهای طولانی رفت و آمد می کنند حداقل در ماه های اول با سختی مواجه خواهند شد."

وی افزود: "می توان انتظار داشت اشتراک خودرو و استفاده از حمل و نقل عمومی افزایش یابد که در این صورت آلایندگی های کربنی و ازدحام ترافیکی کاهش خواهد یافت."

هم چنین میزان مصرف سوخت خودرو نیز به ویژگی مهمی در هنگام خرید خودرو در دوبی تبدیل خواهد شد. به علاوه، می توان انتظار داشت فروش خودروهای سبز نیز در این منطقه افزایش یابد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: