جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 مرداد 1394     
شستشوی مکانیزه 3200 مخزن زباله در شمال تهران

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،در فصل تابستان در مجموع 3200مخزن زباله در منطقه 3 تهران به طور مستمر پاکسازی و شستشو می شوند.

اردشیر آقابالایی رئیس اداره خدمات شهری با اشاره به اینکه شهرداری به صورت ماهانه برنامه منظمی برای شستشوی سطل های زباله دارد و شست و شوی مخازن در نیمه اول هر سال در مقایسه با نیمه دوم سال بیشتر است گفت : نیمه اول سال به دلیل گرمای بیشتر هوا سطل های زباله با استفاده از 12 دستگاه مخصوص هر ماه 6 مرتبه پاکسازی می شود و در نیمه دوم هم در هر ماه 4 مرتبه تکرار می شود.

وی با اشاره به اینکه در هر ناحیه از منطقه 2 دستگاه شستشو دهنده وجود دارد اظهار داشت : در مجموع 3200 مخزن و سطل زباله در منطقه شسته می شوند تا مردم ساکن محله ها و خیابا ن ها با مشکلی مواجه نشوند.

آقابالایی ار اقدامات ویژه منطقه برای پاکسازی کامل سطل های زباله از شیرابه ها و زباله های باقیمانده در سطل های فلزی می گوید و می افزاید : سطل های فلزی منطقه از نیمه خرداد ماه گذشته کف تراشی شده و با این کار تمام زباله های رسوب شده پاکسازی و همچنین سطل های فلزی نیز رنگ آمیزی شده اند.

وی استفاده از درپوش را در سطل زباله منسوخ شده عنوان کرد و افزود: در گذشته اگر شهروندی می خواست زباله ی خود را داخل سطل بیاندازد باید در آن را باز می کرد و چون کسی دوست نداشت به در سطل دست بزمد زباله را در کنار سطل مکانیزه رها می کرد که این کار مشکلات زیادی را ایجاد می کرد به همین دلیل درپوش ها برداشته شد تا زباله ای در کوچه باقی نماند.

وی پیرامون درخواست برخی شهروندان برای جابجایی سطل ها گفت : انتخاب مکان نصب مخازن در منطقه با کار کارشناسی انجام می شود و در موارد محدودی جای آنها تغییر می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: