جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 مرداد 1394     
آغاز فعاليت اتوبوس برقی بزودی در 2 خط

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی وش هری شهرداری نیوز، مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني شهر تهران گفت: بزودي فعاليت اتوبوس های برقي در 2 خط آغاز مي شود.

پيمان سنندجي مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني شهر تهران گفت: بحث اتوبوس هاي برقي در حال انجام است و قطعات نيز هم اكنون وارد كشور شده و پيش بيني مي شود بزودي فعاليت اتوبوس هاي برقي در خط 4 در مسير انتهاي خيابان 17 شهريور تا ميدان خراسان در هر دو مسير و خط 5 در مسير ميدان خراسان تا ميدان راه آهن در هر دو مسير آغاز شود.

وي در ادامه به تاخير در روند اين اقدام مهم اشاره كرد و اظهار داشت: از 20 فروردين سال جاري وعده راه اندازي اين خطوط را داده ايم كه متاسفانه به دليل فراهم نشدن قطعات اين اقدام به تاخير افتاد و از آنجايي كه شرمنده شهروندان هستيم وعده راه اندازي خطوط برقي اتوبوسراني در تاريخ مقرري را نمي دهيم و در حال حاضر تنها منتظر يك قطعه هستيم و به محض تامين قطعه خط اتوبوس هاي برقي به بهره برداري مي رسد.

مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني شهر تهران در پايان درباره بودجه بخش اتوبوسراني عنوان كرد: در حال حاضر پيش بيني ميزان تزريق پول به بخش اتوبوسراني شده و اميدواريم دوستان وزارت كشور نسبت به پرداخت ها در اسرع وقت اقدام كنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: