جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مرداد 1394     
نوسازی 120 مینی بوس برای ورود به سرویس مدارس

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، در مراسم توافقنامه سرویس مدارس و رونمایی از برچسب الساقی بر خودروهای این حوزه، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران اذعان داشت: با ساماندهی حمل و نقل دانش آموزی از سال گذشته یکی ازفعالیت های مثبت در این زمینه سرویس دهی به مدارس استثنایی بود که در سال جاری نیز بدون در بر داشتن هزینه طبق روال گذشته اجرایی خواهد شد.

پیمان سنندجی با بیان اینکه امسال نیز تمامی مدارس استثنایی تهران را تحت پوشش خواهیم داشت، تصریح کرد: هزینه های مربوط به سرویس مدارس استثنایی توسط شهرداری و معاونت حمل و نقل و ترافیک تامین اعتبار شد و قطعا سرویس دهی به مدارس استثنایی در سال تحصیلی جدید نیز رایگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه مینی بوس های تهران به دلیل فرسودگی نمی توانند در حمل و نقل دانش آموزی نقشی داشته باشند، اظهار داشت: این مینی بوس ها بیش از 30 سال عمر دارند و قطعا در سرویس مدارس قابل استفاده نخواهند بود.

وی افزود: وجود مینی بوس ها در حوزه سرویس مدارس ضروری است به همین منظور امسال 120 دستگاه مینی بوس که عملیات نوسازی آن ها به اتمام رسیده است در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن 100 دستگاه میدل باس نیز در صورت نیاز به سرویس مدارس اختصاص میابد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی تهران با اشاره به درخواست مدارس مبنی بر سرویس های دربستی خارج از تهران تاکید کرد: اتوبوس های شرکت واحد فقط مجاز به سرویس دهی در محدوده شهر تهران هستند و امکان خروج از شهر در قالب سرویس های دربستی برای آن ها وجود ندارد.

وی علت اصلی این مسئله را ایمنی و ساختار فنی اتوبوس های حمل و نقل عمومی دانست و اظهار داشت: برای اتوبوس های سازمان به منظور طی مسیرهای کوتاه برون شهری نیز اخذ بیمه و طی مراحل قانونی ضروری است به همین منظور پیرو در خواست های مکرر مدارس در این بخش تقاضا داریم که در صورت نیاز از اتوبوس هایی که در حوزه برون شهری فعالیت دارند استفاده نمایند.

وی خاطر نشان کرد: امید است که ساماندهی به سرویس مدارس در ابعاد گسترده تری به مرحله اجرا برسد و در سال تحصیلی پیش رو با اعمال نظارت های دقیق و اطلاع رسانی مناسب به رانندگان و مدارس شاهد تامین نظم و امنیت در حمل و نقل دانش آموزان باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: