جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مرداد 1394     
رصد سرویس مدارس توسط دوربین‌های ترافیک راهور

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رصد فعالیت سرویس‌های مدارس توسط دوربین‌های زوج و فرد خبر داد.

سردار تیمور حسینی در مراسم رونمایی از برچسب جدید سرویس مدارس با بیان اینکه در حوزه ساماندهی سرویس‌های مدارس انسجام خوبی شکل گرفته است، گفت: تقریبا تمامی رانندگان سرویس مدارس تحت آموزش‌های خاص قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه نظارت تاکسیرانی در راستای کنترل حداکثری موفق بوده است، تصریح کرد: محصول آموزش و نظارت این بود که در سال گذشته در بحث تصادفات سرویس‌های مدارس حادثه‌ای نداشتیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه امسال بنا داریم با تعامل و همدلی در سال تحصیلی 94-95 وضعیت مطلوب‌تری از سال گذشته را شاهد باشیم، گفت: سرویس مدارس باید شناسنامه‌دار باشد و باید مدارک کنترلی همچون بیمه‌نامه، معاینه فنی و... را دریافت کنند و بدیهی است که اگر خودرویی نتواند تاییدیه‌ای از سازمان تاکسیرانی بگیرد، اجازه فعالیت ندارد.

حسینی با بیان اینکه امسال محدوده زوج و فرد توسط دوربین و بدون حضور پلیس کنترل می‌شود، گفت: صرفا پلاک خودروهایی که دارای برچسب مدرسه باشند برای دوربین تعریف خواهد شد و سرویس مدارس فاقد برچسب نمی‌توانند در محدوده زوج و فرد تردد کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: