جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مرداد 1394     
رونمایی از برچسب جدید سرویس مدارس

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران شرایط آموزش رانندگان سرویس مدارس را تشریح کرد.

میثم مظفر صبح امروز در آیین رونمایی از برچسب سرویس مدرسه با تشریح ویژگی‌های رانندگان مجاز سرویس مدارس گفت: داشتن حداقل سن 23 سال تمام و تاهل جزو ویژگی‌های این رانندگان است.

وی با بیان اینکه عدم سوءسابقه کیفری و دارا بودن سلامت جسمانی و روانی از ویژگی‌های رانندگان سرویس مدارس است، افزود: برای خودروی این افراد نیز داشتن بیمه‌نامه شخص ثالث، بیمه بدنه، معاینه فنی و بیمه سرنشین الزامی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین آموزش وپرورش شهر تهران و سازمان تاکسیرانی، مدارس باید از رانندگان سرویس‌مدارسی بهره‌مند شوند که از سوی سازمان تاکسیرانی تایید صلاحیت شده‌اند، ادامه داد: در ابتدا پیمانکاران از طریق مدارس انتخاب و به شرکت‌های خصوصی در حوزه تاکسی معرفی می‌شوند و پس از تایید صلاحیت افراد، این رانندگان به صورت سیستماتیک برچسب مدرسه دریافت می‌کنند.

مظفر با بیان اینکه رانندگان تاکسی ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی در سه سرفصل اخلاق حرفه‌ای، روانشناسی ترافیک و آشنایی با مقررات راهنمایی و رانندگی هستند، گفت: پس از آن برچسب سرویس مدارس به آنها تحویل داده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در هفته اول مهرماه نیز طرح ضربتی کنترل و نظارت تاکسی‌ها توسط گشت‌های تاکسیرانی و پلیس انجام می‌شود، گفت: امیدواریم تجربه موفق سال گذشته مجددا تکرار شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: