جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مرداد 1394     
قول وزیربرای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها

مهر:  ابوذر ندیمی با بیان این‌که سوال خود در مورد خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را در جلسه کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد مطرح کرده٬ عنوان داشت: وزیر اقتصاد مدعی است که هیچ فشاری از طرف وزارت ورزش مبنی برعدم خصوصی‌سازی وجود ندارد و در برگزاری چهار مرحله مزایده، مشکلاتی از لحاظ مدیریتی از جمله اهلیت و مانند آن وجود داشته که احساس کرده‌اند به نتیجه نمی رسند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی درخصوص ۲ ماه تنفسی که از سوی سازمان خصوصی‌سازی در اجرای این قانون اعلام شد٬ گفت: این تنفس تنها به دلیل نزدیک بودن شروع لیگ برتر داده شد تا به تیم‌ها اجازه نقل و انتقالات داده شود و مانعی در این مورد نداشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: اجرا نشدن قانون خصوصی‌سازی در این مرحله ظلم به ۲ تیم است٬برخی از تیم‌های صنعتی امکان تأمین منابع خود را دارند ولی این دو تیم پرطرفدار دولتی به خوبی حمایت نمی‌شوند و مشکلات مالی زیادی دارند؛ درحالیکه دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس بر اوقات فراغت مردم و تشویق آنها به این‌که وقت خود را با ورزش پر کنند، بسیار اثرگذار است.

ندیمی  خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد قول داد کار خصوصی‌سازی را شروع کند؛ متأسفانه تا الان کسانی از درون باشگاه تمایل به واگذاری نداشتند و همکاری نمی‌کردند و با اخطارها مجبور به این کار شدند و از این پس هم جدی‌تر پیگری می‌شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ نمایندگان هم در واگذاری این باشگاه‌ها کمک خواهند کرد و هرنوع مکاتبه و درخواستی لازم باشد انجام می‌دهند زیرا این فرآیند نیاز به قانون جدید ندارد و باید طبق قانون عمل شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: