جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مرداد 1394     
برگزاری کلاس های آموزشی خط سفید برای تاکسیرانان پهنه جنوبی آزادی

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9 با اشاره به مرحله آموزشی و تبیینی طرح آسمان آبی ، زمین پاک از برگزاری کلاس های آموزشی خط سفید برای تاکسیرانان منطقه خبر داد و گفت: در این طرح دو هزار تاکسیران آموزش می بینند.

سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: در سندتحول فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، مهمترین اهداف در حوزه زیست شهری تهران شامل " ارتقای فرهنگ نظافت و بهداشت اجتماعی با تأکید بر کاهش تولید و تفکیک زباله از مبدأ " و " ارتقای فرهنگ شهروندان به منظور کاهش ترافیک با محوریت کاهش آلودگی هوا " است که در این راستا کمپین آسمان آبی، زمین پاک راه اندازی شده است.

وی افزود: پس از گذراندن مراحل تیبلغاتی اکنون در مرحله آموزشی و تبیینی این طرح قرار داریم و براساس برنامه ریزی در مراکز فرهنگی و هنری ، سرای محلات ، مساجد و مدارس کلاس های آموزشی برگزار می شود.

حسینی با بیان اینکه مراحل آموزشی کمپین در مساجد بصورت منظم برگزار می شود نیز گفت: برنامه های آموزشی ویژه دانش آموزان هم در پایگاه های تابستانی اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکسیرانان به عنوان سفیران خط سفید هستند نیز اظهار داشت: برگزاری همایش ها و کلاس های آموزشی برای تاکسیرانان در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و حدود دو هزار نفر از آنان تحت آموزش قرار گرفتند.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: در این کلاس ها سفیران خط سفید آموزش های لازم جهت رعایت حرکت بین خطوط خط سفید و تاثیر آن بر ترافیک در راستای شعار " آسمان آبی ، زمین پاک" را می آموزند.

وی تاکید کرد: تاکسیرانان می توانند به معنای واقعی سفیران خط سفید باشند و با توجه بیشتر به زبان هدایت این طرح و فرهنگ سازی ویژه در این خصوص می توانیم راه های رسیدن به شهری ایمن و با کمترین ترافیک را هموار کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: تاکسیرانان باید در اجرای خط سفید و تحقق کمپین آسمان آبی و زمین پاک پیشگام باشند و از این طریق فرهنگ سازی لازم در سیستم حمل و نقل شهری نیز ایجاد می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: