جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مرداد 1394     
ارتقاء سطح دانش تاكسيرانان وارد فاز عملياتي شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران از ارتقاي سطح دانش تاكسي داران خبر داد.

ارتقاء سطح دانش تاكسيرانان وارد فازعملياتي شدميثم مظفر مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران ، گفت: يكي از دغدغه هاي مديريت شهري كه به صورت جدي دنبال مي شود بحث ارتقاء فرهنگ رفتاري، ترافيكي و انضباط رانندگان تاكسي ها در شهر تهران است كه تاكسي ها با گستردگي كه در سطح شهر تهران دارند و با مسافران متعددي كه در حوزه تاكسيراني در روز جابه جا مي شوند نقش زيادي در جريان سازي مي توانند داشته باشند.

وي اضافه کرد: در اين زمينه كار آموزشي بزرگي تعريف شده كه رانندگان تاكسي به صورت تخصصي آموزش هايي را در جهت ارتقاي فرهنگ ترافيكي فرا بگیرند و با موضوع رعايت قوانين و مرتبط با حريم خط سفيد و رانندگي منضبط شهري دوره هاي آموزشي تخصصي را كه متولي آن دانشكده تاكسيراني و مركز آموزش تاكسيراني است را طي كنند.

مديرعامل سازمان تاكسيراني در پايان عنوان كرد: در گام نخست به از سوی مسئولان خطوط و عوامل موثرمان در تاكسيراني در حقيقت 22 همايش آموزشي را براي 10 هزار راننده تاكسي در چند ماه گذشته اجرا كرده بوديم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: