جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 مرداد 1394     
ایمن سازی 330سرعت گاه درجنوب تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از اجرایی شدن فاز دوم طرح خط سفید خبرداد و گفت: در قالب دو فاز اجرایی، 330 سرعت گاه در محورهای مواصلاتی این منطقه جنوبی ایمن سازی شد.

علیرضا اسفراینی نژاد با بیان این مطلب افزود: با اتمام فاز اول طرح خط سفید، 50 کیلومتراز معابر اصلی منطقه 20 بهسازی ترافیکی شد و فاز دوم این طرح نیز با حجم عملیات 27کیلومتر در شریان ها و خیابان های درجه دو شامل معابر جمع کننده و پخش کننده در حال اجراست.

اسفراینی نژاد روکش آسفالت، خط کشی، نصب علائم عمودی، مناسب سازی ایستگاه های اتوبوس و شبکه حمل و نقل عمومی، نصب تجهیزات هوشمند سازی و...را از اقدامات عملیاتی طرح خط سفید برشمرد و گفت: با توجه به اینکه حجم عملیات اجرایی طرح خط سفید در منطقه 20، نسبت به دیگر مناطق شهر تهران بالاست، جنوبی ترین منطقه شهر تهران به کارگاه عمرانی تبدیل شده است و با همت جهادی عوامل مدیریت شهری، 86 معبر این منطقه بهسازی ترافیکی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 25 میلیارد تومان بابت تراش و روکش آسفالت طرح خط سفید در منطقه 20 هزینه شده است، افزود: با اجرای این طرح، 330 سرعت گاه در معابر، شریان ها و محورهای مواصلاتی شناسایی، بهسازی و آرام سازی شده اند تا بستر استقرار نظم و ایمنی ترافیکی بیش از پیش فراهم شود.

اسفراینی نژاد با بیان اینکه همزمان با اقدامات زیرساختی، آموزش های لازم نیز به اقشار مختلف به ویژه رانندگان و راکبان موتورسیکلت ارائه می شود، گفت: دوره آموزشی رانندگان حمل ونقل عمومی در حال اجراست و روزانه 180 تاکسی ران تحت آموزش خط سفید هستند.

معاون حمل و نقل عمومی شهرداری منطقه 20 در پایان مناسب سازی عبور عابران پیاده، توجه به شبکه حمل ونقل عمومی و آموزش مفاهیم ترافیکی به اقشار مختلف به ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران را از مهمترین رویکردهای این طرح زیست محیطی برشمرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: