جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 مرداد 1394     
ایجاد سکوهای بارگیری در خیابان های خیام و 15خرداد

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،تشکری هاشمی با اشاره به اینکه در اجرای محور نخست مدیریت بار ، ساماندهی موتورسیکلت و وانت بار و گاری دستی ها، احداث انبارهای مشترک و تعیین نوع وسیله نقیله مجاز حمل بار مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: اکنون سکوهای بارگیری در خیابان 15 خرداد و خیام با نصب تابلو مشخص شده اند و با استقرار نیروهای شهربان از بارگیری در محدوده های دیگر جلوگیری می شود .

وی تصریح کرد: به منظور شناسایی حاملان بار طرح شناسایی باربران گاری دستی ها نیز طی یک ماه گذشته صورت گرفته، به طوری که از ابتدای مرداد ماه از فعالیت باربرانی که شناسایی نشده اند جلوگیری شده است.

به گفته معاون شهردار تهران با مطالعات صورت گرفته در محدوده بازار، 10 نقطه شناسایی شده اند که مستعد ایجاد انبارهای مشترک هستند و در عین حال سه نمونه وسیله استاندارد نیز تعیین شده که در مرحله ارزیابی وسایل برای تهیه هستیم .

کنترل 42 ورودی بازار جهت جلوگیری از ورود موتور سیکلت

تشکری هاشمی در ادامه به ساماندهی موتورسیکلت سواران در این محدوده اشاره کرد و گفت: کنترل 42 ورودی بازار جهت جلوگیری از ورود موتور سیکلت به محدوده بازار ، بازدید میدانی و ارائه طرح های اصلاحی درخصوص تجهیزات کنترلی (راهبندهای ثابت، متحرک و ...) ورودی های بازار، شناسایی مکان های پارک موتورسیکلت در محدوده بازار و جایگزینی موتورسیکلت های برقی ازجمله اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته به طوری که شناسایی 2 فضای پارک غیرحاشیه ای و6  فضای پارک حاشیه ای مخصوص موتورسیکلت، شروع عملیات تفکیک فضای پارک حاشیه ای موتورسیکلت (شامل خط کشی و نرده گذاری) در خیابان های ناصرخسرو و 15 خرداد با 40 درصد پیشرفت در منطقه 12 صورت گرفته است .

معاون شهردار تهران با اشاره به اجرای طرح بهبود و توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه 12 افزود: حذف تاکسی غیرمجاز، ساماندهی اتوبوسرانی، احداث حمل و نقل عمومی غیر انبوه بر و پاک، راه اندازی مدهای حمل و نقل عمومی پاک از جمله دوچرخه و تاکسی پدالی نیز اهم برنامه های در دست اجرا در این زمینه است که تاکنون ساماندهی پایانه های اتوبوسرانی) فیاض بخش- امام خمینی(ره)) با احداث 13سرپناه در پایانه فیاض بخش و 5 سرپناه در پایانه امام خمینی(ه) و 72 درصد پیشرفت ، ساماندهی چهارراه گلوبندک(حمل و نقل همگانی) با تفکیک مسیر ویژه خیابان خیام - جدا سازی ایستگاه تاکسی و کفسازی مسیر و ایستگاه اتوبوس با بتن مسلح ، حذف خطوط عبوری از چهارراه گلوبندک در این منطقه صورت گرفته است .

به گفته تشکری هاشمی راه اندازی 2 خط شبانه در این منطقه نیز صورت گرفته که مراحل تهیه و نصب 50 تابلو با طرح جدید و نصب 4 بنر برای مبادی و مقاصد خطوط  صورت گرفته و در مرحله بهره برداری قرار دارد .

توسعه پیاده راه با اولویت محور15خرداد و ناصر خسرو

معاون شهردار تهران در ادامه به توسعه پیاده راه در منطقه 12 اشاره کرد و گفت : احداث پیاده راه پانزده خرداد تا ناصر خسرو ، تعریض 30 تیر ، پیاده راه امام خمینی ، پیاده راه میدان بهارستان و بهسازی پیاده روها از موانع و تعیین حدود مجاز اهم برنامه کاری در این زمینه است که در توسعه پیاده راه ها هنوز به فاز اجرایی وارد نشده ایم این در حالیست که اولویت نخست پیاده راه پانزده خرداد تا ناصر خسرو است .

تشکری هاشمی در ادامه به توسعه سیستم های هوشمند در منطقه 12 اشاره کردو تصریح کرد : نصب دوربین های نظارت تصویری ،اجرای فیبر نوری ، نصب دوربین های کنترلی پلاک خوان (کنترل محدوده طرح ترافیک) ،راه اندازی خانه دوچرخه اشتراکی ،نصب نمایشگرهای ایستگاه اتوبوس در این محدوده در حال اجراست .

نصب 4دوربین نظارت تصویری

 به گفته وی نصب 27 دروبین نظارت تصویری در برنامه کاریست که تاکنون 4 دوربین در تقاطع تختی- مختاری ، تقاطع خیام- هرندی ،تقاطع مازندران- کفایی امانی ،تقاطع مصطفی خمینی- خیابان افشار نصب شده است .

وی ادامه داد: همچنین 3.5 کیلومتر فیبر نوری در مسیر منوچهری – سعدی اجرایی شده و نصب 12 دوربین پلاک خوان نیز در برنامه کاریست که تاکنون 3 دوربین در سه راه امین حضورجمهوری- حافظ (بعد از پل)  نصب شده است .

معاون شهردار تهران تصریح کرد: نصب 22 نمایشگر ایستگاه اتوبوس و هوشمند سازی 3 تقاطع و تجهیز 5 چراغ قرمز به دوربین ثبت تخلف از دیگر اقداماتی است که در منطقه 12 صورت گرفته است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: