جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 مرداد 1394     
بانک شهر برای اجرای پروژه‌های عمرانی به شهرداری‌ها تسهیلات ارائه می دهد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل بانک شهر با اشاره به تعامل  گسترده و رو به افزایش این بانک با مدیریت شهری  کلانشهرها از ارائه تسهیلات به آنان برای اجرای پروژه‌های عمرانی خبرداد.

حسین محمدپورزرندی با تاکید بر اینکه  بانک شهر توجه ویژه ای به مدیریت شهری کلانشهرها به عنوان متولی اجرای توسعه و آبادانی در شهرهای مختلف کشور دارد، گفت: به همین منظور در تلاش هستیم با ارائه بسته‌های اعتباری ویژه شامل اعطای تسهیلات به مؤدیان شهرداری‌ها در سراسر کشور اجرای فعالیت های عمرانی را سرعت ببخشیم.

وی افزود: معتقدیم تامین منابع مالی طرح‌ها و پروژه‌های شهری در راستای گسترش، عمران و بهبود وضعیت کیفی شهرها دارای توجیه اقتصادی مناسب بوده و منافع شهری را در بر دارد.

پورزرندی بر اهمیت افزایش تعامل و مشارکت شهرداری‌ها با بانک شهر تاکید کرد و ادامه داد: توسعه و عمران شهری و ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان از مزایای همکاری های مشترک است.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید براینکه فراهم کردن گردش مالی مناسب برای تسریع در اجرای پروژه‌های شهری از اهداف تاسیس بانک شهر بوده است، تصریح کرد: در دو سال گذشته توانسته ایم با اقدامات اساسی و گسترده، شاهد رونق بسیاری از پروژه‌های عمرانی در کلانشهرها باشیم.

پورزرندی با بیان اینکه توسعه و آبادانی  شهرهای کشور نیازمند همکاری‌های همه‌جانبه دستگاه‌های مختلف است، اظهار کرد: در همین راستا تامین منابع مالی در چارچوب سیاست‌ها و تدابیر اقتصاد شهری‌، یکی از ملزومات مهم و حائز اهمیت در عرصه اداره کلانشهرهاست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: