جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 مرداد 1394     
بافت فرسوده با مساعدت و همدلی مسئولان نوسازی می شود

​به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت هر چه سریعتر نوسازی بافت های فرسوده تاکید کرد.

عباس جدیدی با حضور در شهرداری منطقه ۹ با شهروندان این منطقه دیدار کرد.عباس جدیدی در حاشیه این دیدار گفت: منطقه ۹ و منطقه هایی از این دست نیازمند یک نگاه ویژه مدیریتی است .

وی ادامه داد: وجود بافت فرسوده ، ریز دانه و نفوذ ناپذیر در این مناطق و نیز تراکم جمعیتی بسیار زیاد در این محدوده ما را بر آن می دارد که هر چه سریعتر نسبت به نوسازی این بافت ها اقدام کنیم .

معاون نظارت شورا اظهار داشت : نوسازی بافت فرسوده هم نیازمند عزم مردم و هم همدلی مسئولان است از اینرو برای پیشگیری از بحران باید هر چه سریعتر نسبت به آن عمل کنیم.

وی افزود: برگزاری این جلسات جهت رفع مشکلات شهروندان در راستای نوسازی این محدوده ها بسیار موثر است و باید با ایجاد تسهیلات مردم را تشویق به این امر کنیم.

جدیدی خاطر نشان کرد: منطقه ۹ نیاز به نگاه ویژه و مثبت مدیریتی در بحث ساخت و ساز و طرح تفصیلی دارد و با توجه به بافت توپوگرافی (زمین شناختی) منطقه نیاز به بازنگری ویژه ای است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نوسازی بافت های فرسوده با همدلی مدیران و مسئولان و همزبانی با شهروندان قابل اجرا خواهد بود.

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید همچنین با اعضای شورایاری های محلات منطقه ۹ نیز دیدار و با آنان گفت و گو کرد.

جدیدی خطاب به اعضای شورایاری ها گفت: همدلی و همزبانی با کمک شما که پل ارتباطی ما با مردم هستید متجلی می شود.

وی ادامه داد: در ابر شهری مانند تهران اگر خواستار رشد و تعالی در تمامی حوزه و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان هستیم باید اتحاد و همبستگی میان مدیران وجود داشته باشد و این مهم در سطح عموم نیز نشر پیدا کند و از اینرو وظیفه شورایاری ها بسیار خطیر است.

معاون نظارت شورا اظهار داشت: یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر تهران استقلال شورایاری ها است که امیدواریم این موضوع در قوانین و لوایح مجلس شورای اسلامی و نیز در  نگاه دولتمردان با یک قانون مندی ویژه به پیش رود.

جدیدی در ادامه بازدید خود از منطقه ۹ در جشن گلریزان برای آزادی زنان زندانی شرکت کرد و انجام این قبیل موضوعات و امور انسان دوستانه را یک توفیق الهی دانست که به لحاظ روحی و معنوی باعث ایجاد غرور و افتخار و برکت در زندگی می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اهدای مبلغ یکماه از حقوق دریافتی خود به این  صندوق، گفت:  امیدواریم این حرکت تداوم داشته باشد و باعث افتخار است بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ ورزشی در این امر خیر شرکت نمایم.

عباس جدیدی همچنین در ادامه این بازدید به دیدار خانواده شهید میرزا محمدی رفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: