جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 مرداد 1394     
فاز نهایی پروژه چهارراه ولیعصر(عج) تا نیمه اول سال95 به بهره برداری می رسد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 6 از اجرایی شدن فاز نهایی پروژه چهارراه ولیعصر(عج) و بهره برداری از آن در نیمه اول سال 95 خبر داد.

عظیم بابایی ، با بیان اینکه در حال حاضر مقدمات انتخاب پیمانکار این پروژه در مرحله اجرا قرار دارد، افزود: فاز نهایی پروژه چهارراه ولیعصر(عج) در مرحله برگزاری مناقصه و اخذ مجوزهای لازم است تا پیمانکار این طرح مشخص شود.

وی با بیان اینکه دسترسی خط 3 به زیرگذر بعد از تکمیل ایستگاه خواهد بود، خاطرنشان کرد: پروژه شامل 2 دستگاه آسانسور بوده که دسترسی به خط 4 مترو از این طریق میسر خواهد شد زیرا خط 4 در تقاطع با خط 3 بوده و با اتمام این پروژه این ارتباط کامل می شود.

شهردار منطقه 6 با اشاره به اینکه این زیرگذر مستقیم به خط 4 متصل می شود، ادامه داد: از سوی دیگر این خط به زیرگذری که در سال گذشته افتتاح شد، متصل می شود.

بابایی با ابراز امیدواری به اینکه فاز نهایی پروژه تا پایان سال پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت، گفت: بهره برداری از فاز نهایی تا نیمه اول سال 95 صورت می گیرد. این در حالیست که این پروژه مربوط به این خط نیست اما وقتی این پروژه به خط 4 وصل می شود، این خطوط با یکدیگر ارتباط خواهند داشت.

وی در خصوص پروژه تونل دسترسی زیرگذر به خط 3 هم اذعان کرد: این پروژه مستقیم به خط 4 و زیرگذری که در تقاطع احداث شده است، متصل می شود زیرا خط 3 زیرخط 4 واقع شده و از طریق زیرگذر خط 4 به خط 3 دسترسی دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: