جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 مرداد 1394     
گذرگاه نور به ایستگاه های مترو پایتخت می آید

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو پایتخت از برپایی نمایشگاه گذرگاه نور با همکاری شورای عالی قرآن شهرداری تهران و اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی استان تهران خبرداد.

محمد صائبی با بیان اینکه این نمایشگاه از دو بخش تشکیل شده است، گفت: این نمایشگاه در دو بخش نمایشگاهی و فروشگاهی برگزار می شود .

وی اجرای طرح هبه قرآنی ( جمع آوری قرآن های قدیمی) را یکی از طرح های نمایشگاهی خواند و بیان داشت: ثبت نام دوره های تربیت معلم و حفظ قرآن کریم، طرح قرآن بخوانید جایزه بگیرید ، قرآن بخوانید مدرک بگیرید، مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی، تصحیح قرائت نماز، معرفی تشکل های قرآنی، بازی های قرآنی، مسابقات قرآنی، اجرای سرود، تئاتر و... از طرح های دیگر بخش نمایشگاهی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو با اعلام اینکه بخش فروشگاهی نیز در قالب طرح های مختلف برگزار می شود، ادامه داد: در این بخش کتب دینی ، قرآنی و فرهنگی ، محصولات هنری وهدایای قرآنی، محصولات عفاف و حجاب، نرم افزار دینی و قرآنی، کتب و محصولات ویژه کودکان ، لوازم التحریر ، کتب آموزشی و گیاهان دارویی و ... عرضه می گردد.

صائبی در پایان اظهار کرد: نمایشگاه گذرگاه نور از دهم لغایت بیستم مردادماه جاری در زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) برگزار می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: