جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 مرداد 1394     
سازمان حمل و نقل نیویورک در پی سرمایه از بودجه شهری است

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهردار نیویورک، Bill de Blasio از درخواست MTA (سازمان حمل و نقل شهری نیویورک) برای دریافت پول بیش تر از بودجه شهری غافلگیر شده است.

وی در یک کنفرانس خبری در مورد پروسه اعمال بودجه در روزهای گذشه این شهر اظهار داشت: "به تازگی درخواستی ناگهانی اعلام شده است."

MTA خواهان حدودا 3.2 بیلیون دلار از شهر تا پنج سال آینده است تا متروی خیابان دوم را ساخته و سیستم حمل و نقل را در شرایط مطلوب نگه دارد. این سازمان اوایل سال جاری درخواست 2.5 بیلیون دلار برای برنامه های مرکزی خود داده بود.

de Blasio گفت: "ما در انتظار اطلاعات بیش تری در مورد تعهدات مالی قانونگذاران هستیم. این اطلاعات می تواند در مورد محل سرمایه گذاری منابع و نحوه اجرای تعهدات باشد."

سخن گوی MTA، آدام لیزبرگ گفت: "دلیلی برای غافلگیری شهردار وجود ندارد. سه ماه است که مدیر سازمان، Prendergast نامه ای برای بودجه پیشنهادی را به معاون شهردار فرستاده و تا کنون پاسخی دریافت نکرده است. بنابراین مدیر مجددا اقدام به درخواست کرده است."

یکی از سخن گویان شهرداری نیویورک گفته مدیریت MTA نماینده شهر نیست. de Blasio در فصل بهار سه نماینده جدید را به هیئت مدیره MTA معرفی کرد که هیچ یک پذیرفته نشدند. در حال حاضر شهرداری تنها یک نماینده در MTA دارد. این نماینده نیز توسط شهردار قبلی نیویورک انتخاب شده بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: