جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 مرداد 1394     
شهردار لندن مورد انتقاد قرار گرفت

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، بوریس جانسون، شهردار لندن پس از نقص فنی باطری های چندین اتوبوس هیبریدی Routemaster جدید شهرداری، برای یکی دیگر از پروژه های خود مورد انتقاد قرار گرفت.

رانندگان شکایت دارند بسیاری از این اتوبوس ها که هر یک 350 هزار پوند قیمت دارند و به منظور کاهش آلایندگی CO2 عرضه شده اند تقریبا تنها با سوخت دیزل کار می کنند. قرار بود موتور دیزلی این اتوبوس ها تنها هنگامی که نیاز به شارژ مجدد است فعال شوند.

TfL (سازمان حمل و نقل لندن) تایید کرده است که تامین کننده های انرژی برقی در حدود 80 دستگاه از این اتوبوس ها باید توسط سازنده آن ها اصلاح یا جایگزین شوند.

این مشکلات پس از زیر سوال بردن جانسون توسط وزیر کشور، Theresa May بروز کردند. به گفته May، سه دستگاه فشار آب دست دومی که جانسون با قیمت 218205 پوند از آلمان خریداری کرده توسط پلیس پیش گیری قابل استفاده نیستند. وی هم چنین برای ارائه طرح سرمایه گذاری 30 میلیون پوند از پول مالیات دهندگان برای پل سبز در Thames نیز مورد انتقاد قرار گرفته بود.

مدیر اجرایی مترولاین، Sean O’Shea تایید کرده است که اکثر 55 اتوبوس Routemaster جدید دارای مشکل باطری هستند و بسیاری از آن ها بیش از زمان تعیین شده از سوخت دیزل استفاده می کنند.

رانندگان این اتوبوس ها شکایت کرده اند که مشکل باطری باعث می شود انرژی ناکافی و نامناسبی در اتوبوس ها وجود داشته باشد که همین امر خطر بروز تصادف را افزایش می دهد. به گفته آن ها، کمبود انرژی باعث می شود که نتوانند به طور ایمن از ایستگاه اتوبوس حرکت کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: