جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 مرداد 1394     
مربی ایتالیایی زیر تیغ جراحی پزشک ایران

فارس:  اسپانسر اولین دوره تورنمنت بسکتبال اطلس اسپرت در چین از تو‌پ‌های جدیدی برای این رقابت‌ها استفاده کرد. این توپ‌ها که با آرم شرکت مولتن برای تمرین و بازی آماده شده است کمی لیز بوده و نیاز به تمرینات طولانی مدت با آن دارد و بازیکنان ایران به هنگام استفاده از آن با مشکلات عدیده ای روبرو شدند. هر چند آنها سعی کردند با تمرین بیشتر مشکل را حل کنند.

*تمرینات مجزا برای چهار بازیکنی که از ترکیب خارج می‌شوند

محمد عابدینی ،آنالیزور تیم ملی بسکتبال کشورمان هر روز تمرینات مجزایی را با چهار بازیکن خارج از لیست انجام می دهد. براساس لیست 12 نفره تیم ملی در هر بازی، چهار بازیکن بالاجبار باید از جایگاه تماشاگران رقابت‌های ایران را مشاهده کنند. با دستور درک بائرمن این چهار بازیکن تمرینات مجزایی را انجام می‌دهند تا شرایط بدنی آنها مناسب باشد. در روز اول و بازی مقابل چین میثم میرزایی،محمد جمشیدی،سجاد مشایخی  و جواد داوری همزمان با برگزاری مسابقه در سالن کناری محل انجام تورنمنت تمرین بسکتبال کردند. روز گذشته نیز صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، فرید اصلانی و سعید داورپناه زیر نظر هادی زال زاده تمرین وزنه و بدنسازی انجام دادند.

*مربی ایتالیایی زیر تیغ جراحی پزشک ایران

مربی تیم ملی ایتالیا انگشت دستش را به تیغ جراحی کریم محمدپور سپرد.در روز دوم تورنمنت اطلس اسپرت این مربی که انگشت شصتش گوشت اضافه آورده بود با حضور در اتاق پزشک تیم ملی بسکتبال ایران دستش را جراحی و 4 تا بخیه زد.

*سالن غذاخوری مجزا برای ایرانی‌ها

تیم ملی بسکتبال ایران در سالن مجزایی غذاهای خود را صرف می‌کند. مسئولین هتل کسل برای رضایت کاروان ایران سالن غذاخوری مجزایی با غذاهای حلال برای بسکتبالیست‌ها در نظر گرفته اند. هر چند برخی از بازیکنان مسلمان سایر تیم‌های حاضر هم برای صرف این غذاها به سالن ایران مراجعه می‌کنند.

تیم ملی بسکتبال در دو بازی برگزار کرده در این تورنمنت یک شکست مقابل چین و یک پیروزی برابر ایتالیا را در کارنامه دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: