جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 مرداد 1394     
استقرار 370 غرفه بازیافت درمناطق مختلف شهر

به گزارش محیط زیست شهرداری نیوز، سازمان مدیریت پسماند با همکاری مناطق 22 گانه طی چهارروز متوالی و به تفکیک مناطق؛ اقدام به تقدیر از غرفه داران برتر و اهدای لوح سپاس به همراه هدیه در مرکز آموزش تخصصی و نمایشگاه دائمی این سازمان می کند.

حسین جعفری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به سه روش جمع آوری پسماندهای خشک تفکیک شده توسط پیمانکاران جمع آوری پسماند شهرداری تهران شامل جمع آوری پسماندهای خشک تفکیک شده به صورت هفتگی توسط خودروهای ملودی دار،جمع آوری پسماندهای خشک تفکیک شده توسط غرف بازیافت مستقر در نقاط مختلف شهر و قرار دادن پسماندهای خشک تفکیک شده در مخازن آبی رنگ مکانیزه (در شهرک های محصور) اظهار داشت : سازمان مدیریت پسماند با استقرار 370 غرفه بازیافت در مناطق مختلف شهر نسبت به خرید پسماند های خشک شهروندان و تحویل کالاهایی از قبیل مواد شوینده، کیسه های تجزیه پذیر ویژه پسماند خشک و... در ازای پسماند دریافتی اقدام می کند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ضمن تقدیر و تشکر از شهرداران نواحی ،مسئولین ادارات پسماند در مناطق ، آموزشگران ، مسئولین غرف و تمامی عوامل از جمله گروه های مردمی دوستدار محیط زیست و شهروندان مسئول که در راستای اهداف سازمان مدیریت پسماند و افزایش میزان تفکیک پسماند در مبدا فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: متصدیان غرف یکی از عناصر مهم در زنجیره مدیریت پسماند هستند که به دلیل مواجهه مستقیم با شهروندان تاثیر بسیار مهمی در افزایش آمار جمع آوری پسماند خشک در مبدا دارند.

وی با تاکید براهمیت اطلاع رسانی و آموزش مستمر و به روز به متصدیان غرف بازیافت افزود: انضباط در داخل غرف، دارا بودن فرم پوششی مناسب و کارت شناسایی ، ارتباط و برخورد مناسب با مراجعین ، از عوامل مهم ترغیب شهروندان در مشارکت به منظور افزایش میزان تناژ روزانه جمع آوری پسماند خواهد بود که در انتخاب غرفه دار برتر در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، آموزش به متصدیان غرف و بازدید ازمرکز آموزش تخصصی و نمایشگاه دائمی سازمان مدیریت پسماند از برنامه های جانبی مراسم تقدیر از غرفه داران برتر بوده که توسط جعفری اعلام شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: