جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 مرداد 1394     
احداث اولین بوستان ترافیک بانوان و کودکان در منطقه 21

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 21 از احداث اولین بوستان ترافیک بانوان و کودکان در منطقه خبر داد.

هادی میرزایی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 21 اظهار کرد: با توجه به دستور شهردار منطقه و در راستای بهره برداری و رفاه حال بانوان و کودکان پس از احداث ساختمان شهربانو درضلع شرقی بلوار گلها بوستان موجود در محدوده مذکور با مساحتی بطور تقریبی 6/3 هکتار با عنوان اولین بوستان ترافیکی بانوان و کودکان سطح تهران در دستور اجرایی این معاونت قرار دارد.

وی ادامه داد: بوستان مذکور شامل هزار و 200 متر مربع فضای مسقف آموزش جهت بهره برداری بانوان در غالب ساختمان شهربانو منطقه با آموزش ترافیک کودکان و بانوان طراحی گردید.

میرزایی در ادامه به امکانات رفاهی در این مجموعه اشاره و تصریح کرد: در این بوستان سعی شده با در نظر گرفتن فضاهای ورزشی مناسب شامل وسایل ورزشی پارکی، میزهای پینگ پنگ، زینگ دوچرخه سواری و همچنین محل‌هایی جهت آموزش مسائل ترافیکی برای کودکان و بانوان منطقه و همچنین تعدادی غرفه‌های فصلی جهت بهره برداری بهتر پیش بینی شده است.

لازم به ذکر است محلی جهت احداث مجموعه ورزشی آبی و سالن اجتماعات در این بوستان مذکور پیش بینی شده که امید است در سال آتی عملیات اجرایی آن آغاز شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: