جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 مرداد 1394     
به صورت آنلاین از لحظه لحظه پیشرفت متروی تهران با خبر شوید

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از پیوستن شبکه ساخت حمل و نقل ریلی زیرزمینی پایتخت به شبکه اجتماعی اشتراک گذاری اطلاعات اینستاگرام خبر داد و گفت: از این پس شهروندان می توانند با دسترسی به این ابزارک و بازدید از صفحه متروی تهران، روزانه شاهد پیشرفت پروژه های مترو باشند.

هابیل درویش با اعلام اینکه این صفحه مجازی در راستای گسترش بهره مندی از ابزارهای ارتباطی روز دنیا در فضای مجازی صورت گرفته است، تصریح کرد: با توجه به گسترش ارتباطات و سرعت تبادل اطلاعات، متروی تهران نیز وارد فضای مجازی اینستاگرام شده تا شهروندان بتوانند با زندگی و پویایی که در زیرزمین در جریان است، بیش از پیش آشنا شوند.

وی استفاده از شبکه های اجتماعی همچون ابزار اینستاگرام را در فضای کنونی جامعه لازم و ضروری دانست و افزود: به دلیل همین لزوم استفاده از ابزارهای اجتماعی برای برقراری ارتباط هرچه بهتر، کارآمد و اثرگذارتر با شهروندان است تا تاثیر به سزایی بر میزان مشارکت های مردمی بگذارد. به طوریکه امروز شاهد هستیم متروی تهران در راستای همین اهداف وارد فضای مجازی شده است.

درویش با ابراز امیدواری از اینکه شرکت متروی تهران و حومه بتواند با عضویت در شبکه های اجتماعی و با بهره گیری از نظرات شهروندان، فضایی هرچه مطلوب و بهینه تر در متروی پایتخت ایجاد کند، متذکر شد: شبکه های اجتماعی همچون ابزار اینستاگرام این امکان را به متروی تهران می دهد تا با اطلاع رسانی لحظه ای و دقیق، شهروندان را از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی مترو باخبر سازد.

به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران، یکی دیگر از اهداف پیوستن متروی تهران به شبکه اجتماعی اینتاگرام، بازنمایی تلاش زحمت کشانی است که در سال های گذشته و هم اکنون در تلاشند با تمام قدرت، خطوط حمل و نقل ریلی زیرزمینی تهران را گسترش دهند تا بخش قابل توجهی از سفرهای میلیونی شهر تهران با کمک قطارهای درون شهری امکان پذیر شود.

صفحه مترو تهران در اینستاگرام با آدرس tehtanmetro_pr قابل مشاهده و رصد است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: