جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 خرداد 1393     
آغازاعمال مجازات علیه تشکیلات خودگردان

تسنیم: یک عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) فاش کرد که رژیم صهیونیستی اعمال مجازات بر تشکیلات خودگردان به دنبال تشکیل دولت وفاق ملی را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری سما، «عمیره» گفت که رژیم صهیونیستی به صورت عملی اجرای مجازات ها علیه تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال اعلام تشکیل دولت توافق ملی را آغاز کرده است.

وی افزود که در همین راستا رژیم صهیونیستی به تشکیلات خودگردان ابلاغ کرد که کارت های VIP  مقامات تشکیلات خودگردان برای تردد در کرانه باختری و بیرون از آن را لغو و پرداخت در آمدهای مالیاتی را کاهش داده و از تردد رهبران فلسطینی به نوار غزه و کرانه باختری ممانعت می کند همچنانکه سه وزیر را از ورود به کرانه باختری منع کرد.

از سوی دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در پایان نشست کابینه امنیتی این رژیم دستور داد تا یک کمیته وزارتی برای بررسی الحاق مناطقی از کرانه باختری به این رژیم تشکیل شود.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در این باره نوشت که «نفتالی بینیت» و «گلعاد اردان» دو عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در این نشست الحاق مناطقی از کرانه باختری به این رژیم را خواستار شدند و گفتند که در ابتدا شهرک «گوش عتصیون» به اسرائیل الحاق شود.

بر اساس این گزارش «یائیر لبید» و «زیپی لیونی» با این پیشنهاد مخالفت کردند و نتانیاهو نیز تصمیم گرفت که یک تیم کارشناسی جهت بررسی الحاق برخی مناطق کرانه باختری به اسرائیل تشکیل شود و ریاست این تیم را «موشیه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر عهده بگیرد.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز گذشته در رام الله تشکیل دولت توافق ملی را اعلام کرد و اعضای این دولت در برابر عباس سوگند یاد کردند و این در حالی بود که وزرای غزه به دلیل ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود آنها به کرانه باختری در مراسم ادای سوگند حضور نداشتند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: