جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 مرداد 1394     
خرید تجهیزات جدید در سیستم حمل و نقل ویکتوریا برای کمک به افراد دارای مشکل بینایی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، BC ترانزیت به تازگی از برنامه خرید و نصب سیستم Trekker Breeze + در تمام اتوبوس های سیستم حمل و نقل منطقه ای ویکتوریا از پاییز امسال خبر داده است.

این تجهیزات Trekker Breeze + اطلاعات GPS واضح و مشخصی از ایستگاه ها در ناوگان حمل و نقل را فراهم می آورند که به افراد دارای مشکل بینایی کمک می کنند به راحتی مسیر خود را در شهر بیایند.

BC ترانزیت نصب این تجهیرات در اتوبوس های ویکتوریا را آغاز کرده و سپس سیستم هایی مشابه را در تمام ایالت کانادا تعبیه خواهد کرد. این موسسه با شرکای دیگری در سرتاسر این ایالت همکاری خواهد کرد. تعبیه این تجهیزات در ویکتوریا با 25 اتوبوس آغاز ده و در چند مرحله به پایان می رسد.

رئیس و مدیرعامل BC ترانزیت، Manuel Achadinha گفت: "این محصول پاسخ گوی نیازهای مشتریان دارای اختلال بینایی و کاربران ما است و در عین حال به مالیات دهندگان نیز احترام می گذارد. اعضای فدراسیون نابینایان کانادا خرسند هستند که BC ترانزیت گام مهمی را در جهت تجهیز اتوبوس ها به تجهیزات اطلاعات ایستگاه GPS برداشته است. مسلما این سیستم جدید، حمل و نقل عمومی را برای مسافران نابینا یا کم بینا و بسیاری دیگر تسهیل خواهد کرد."

سیستم Trekker Breeze + اطلاعات صوتی تایید شده، در دسترس و مقرون به صرفه ای را برای افراد نابینا در سراسر دنیا فراهم می آورد.

قیمت این یکی از این تجهیزات صوتی جدید در حدود 880 دلار به اضافه هزینه مالیاتی ارزیابی شده است. با توجه به تعداد اتوبوس ها در ویکتوریا و هزینه نصب این سیستم، گمان می رود این پروژه هزینه ای در حدود 400 هزار دلار داشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: