جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 مرداد 1394     
بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهدای مسگرآباد تا پایان سال جاری

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 گفت: به منظور رفاه حال شهروندان مجموعه ورزشی چند منظوره شهدای مسگرآباد تا پایان سال جاری در منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهدای مسگرآباد تا پایان سال جاریعلیرضا حلاجیان، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15، اظهار کرد: محله مینایی یکی از محلاتی است که با توجه به بافت فرسوده شرایط مناسبی از لحاظ سرانه‌های ورزشی نداشت که بر همین اساس بهره‌برداری از مجموعه شهید مینایی در این محله تا حدود زیادی این سرانه‌ها را افزایش خواهد داد.

وی در ادامه افزود: مجموعه ورزشی باباخانی نیز شامل سالن‌های مجزای بدنسازی، کشتی، ورزش‌های رزمی، سونا و جکوزی قابل بهره‌برداری و تحویل به شهروندان محله‌های اتابک و مینایی است.

حلاجیان تصریح کرد: مجموعه ورزشی چند منظوره شهدای مسگرآباد نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در سال‌ جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمران منطقه در پایان گفت: عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های منطقه از جمله پروژه‌های عمرانی یاد شده به اتمام رسیده که در ماه‌های آتی افتتاح و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار می‌گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: