جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مرداد 1394     
استقلال و پرسپولیس حقیر شدند

ایلنا: مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تبعیض موجود باعث شده تا استقلال و پرسپولیس حقیر شوند و جایگاه گذشته را در فوتبال کشور نداشته باشند.

 

خداداد عزیزی چهره نام آشنای فوتبال کشورمان و حماسه‌ساز ملبورن در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب گفت : مادامی که شرایط برابری برای 16 تیم لیگ برتر انجام نشود و همه چیز فقط برای تیم های صنعتی باشد ، نمی توانیم یک لیگ پویا داشته باشیم .

وی افزود : متاسفانه عدالت در لیگ برتر حاکم نیست و برخی از باشگاه های بزرگ و پرطرفدار ما مثل استقلال و پرسپولیس شرایط مناسبی ندارند و امکانات و بودجه این دو تیم در مقام مقایسه با باشگاه های متمول و صنعتی بسیار ناچیز است.

خداداد در ادامه تصریح کرد : من از حرکت رو به جلوی تیم های شهرستانی مثل ذوب آهن ، سپاهان ، فولاد و تراکتورسازی و همچنین سایپا و نفت خوشحال هستم اما تبعیض موجود باعث شده تا استقلال و پرسپولیس حقیر شوند .

این چهره نام آشنا در ادامه گفت : وقتی این تبعیض پابرجا باشد و فقط کبک تیم های یادشده خروس بخواند ، مطمئن باشید باز هم هواداران استقلال و پرسپولیس رغبتی برای حضور در ورزشگاه نشان نخواهند داد که این قهر تماشاگران مساوی است با از رونق افتادن لیگ و در نهایت افت تیم ملی فوتبال .

وی گفت : واقعیت این است که اکنون دخل و خرج با هم جور در نمی آید و طبعا در این اوضاع و احوال، بخش خصوصی ورود نخواهد کرد ، چون تیم های صنعتی از جیب دولت می خورند و وضع شان به مراتب بهتر از بقیه تیم هاست. لذا پیشنهاد مشخص من این است که همه 16 تیم حاضر در لیگ برتر از طریق دولت شارژ مالی شوند در غیر اینصورت آش و کاسه همینی خواهد بود که الان می بینیم.

خداداد با اشاره به اینکه فوتبالیست های امروزی دیگر برای پوشیدن پیراهن قرمز و آبی رغبتی نشان نمی دهند ، اظهار داشت : زمانی بود که بیاد دارم هر بازیکنی آرزو می کرد به استقلال و پرسپولیس برود اما اکنون فوتبالیست ها برای رفتن به تیم های صنعتی ، بیشتر تلاش می کنند چون در این تیم های اوضاع بر وفق مراد است و طبعا بازیکنان به مال و منال می رسند.

وی درباره حضور دوتیم پدیده و سیاه جامگان مشهد در لیگ پانزدهم گفت : این دوتیم نیز مشکلات خاص خود را دارند به خصوص از نظر مالی که چند سال است با آن دست به گریبان هستند و به همین دلیل فکر می کنم که نتوانند پاسخگوی هوداران خود باشند . البته دوست دارم که تیم های شهرم نتیجه بگیرند ولی شرایط را رضایت بخش نمی بینم و نمی‌توانم سرخودم کلاه بگذارم .        

خداداد در پایان اظهار داشت : اگر از بی عدالتی و نبود شرایط یکسان در لیگ برتر بگذریم ، باید به ناپاکی های فوتبال نیز اشاره کنم که وضعیت را پرتنش کرده است . آرزویم این است که جلوی این حاشیه های مخرب گرفته شود و فوتبال ما به سمت و سوی پاکی برود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: