جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مرداد 1394     
نگاه بیمه های خارجی به بازار ایران

تسنیم: شرکتهای بین‌المللی بیمه با وجود توافق هسته‌ای همچنان در نحوه رفتار با ایران احتیاط را در دستور کار قرار می‌دهند.

به گزارش رویترز، شرکت‌های بیمه غربی پس از توافق هسته‌ای به ایران به عنوان بازاری 8 میلیارد دلاری می‌نگرند، هرچند عدم اطمینان درباره زمان لغو تحریم‌های تهران به این معنی است که در نحوه معامله با ایران احتیاط را همچنان در دستور کار قرار می‌دهند.

در پاسخ به سوال رویترز از میان 11 کارشناس بیمه 8 نفر اعلام کردند که ایران بازار بسیار جذابی به ویژه در حوزه انرژی و دریایی به شمار می‌رود. هرچند تعدادی از این کارشناسان اعلام کردند که انتظار دارند تا پایان سال 2016 وارد بازار ایران شوند اما دیگران تاکید کردند که نمی‌توان با اطمینان درباره زمان لغو تحریم‌ها اظهار نظر کرد.

پس از توافق هسته‌ای 14 جولای بازاری 8 میلیارد دلاری برای شرکت‌های بین‌المللی فعال در عرصه بیمه گشود. هرچند این توافق به تایید کنگره نیاز دارد اما ایران به عنوان دومین اقتصاد برتر خاورمیانه و شمال آفریقا با حجم بالای تولید نفت و جمعیت تحصیلکرده جوان همواره توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

پس از توافق هسته‌ای مقامات غربی و هیات‌های تجاری مختلف سفر به ایران را در دستور کار خود قرار داده و تمام تلاش خود را برای ورود به بازار غنی ایران آغاز کرده‌اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: