جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مرداد 1394     
صادقی:الان هم مامور مهار دایی هستم!

تسنیم: امیرحسین صادقی پس از دریافت رضایتنامه از باشگاه استقلال اظهار داشت: پس از جلسه‌ای که با بهرام امیری و علی نظری جویباری داشتم به توافق رسیدیم که از استقلال جدا شوم. این جدایی سخت بود و با ناراحتی از این تیم جدا می‌شوم تا هم من و هم دوستان راحت شویم.

وی در مورد اینکه ظاهرا پولی داده است تا رضایتنامه‌اش را بگیرد، عنوان کرد: از استقلال 350 میلیون تومان طلب داشتم که آن را بخشیدم تا رضایتنامه‌ام را بگیرم. این پول فدای سر هواداران استقلال و امیدوارم آنها سال خوبی داشته باشند.

صادقی ادامه داد: به مدت یک سال با صبا قرارداد بستم و شاگرد علی دایی خواهم شد. کار کردن با آقای گل جهان باعث افتخار من است.

مدافع جدید صبای قم در خصوص اینکه زمانی مامور مهار علی دایی بود تصریح کرد: الان هم مامور مهار دایی هستم! امیدوارم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

صادقی درباره وضعیت استقلال عنوان کرد: استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده و پرویز مظلومی مربی خوبی است. امیدوارم هواداران از تیم حمایت کنند. من دلم از دو، سه نفر خیلی پُر است و بعدها مفصل درباره آنها صحبت خواهم کرد.

وی در مورد اینکه پیراهنش را به روزبه چشمی داده‌اند، گفت: خودم پیراهنم را از رضا حسن‌زاده گرفتم و اکنون پیراهنم را به چشمی داده‌اند. امیدوارم این پیراهن برازنده چشمی باشد و قدرش را بداند.

مدافع فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با هواداران این تیم دارد، گفت: اکنون بغض دارم و خیلی سخت است که استقلال جدا شوم اما دوباره به این تیم بازمی‌گردم. اگر چیزی نمی‌گویم به خاطر هواداران است و در تلاش هستم که سال بعد به استقلال برگردم تا به نوعی هت‌تریک کنم و دیگر از این تیم جدا نشوم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: