جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 خرداد 1393     
اعلام محدودیتهای ترافیکی اطراف حرم مطهر و مسیر جایگزین برای مسافران فرودگاه امام(ره)

به گزارش شهرداری نیوز،فرمانده پلیس راه غرب استان تهران گفت: مسیر غرب به شرق فرودگاه به سمت تهران از ساعت 24 امشب تا پایان مراسم دارای محدودیت تردد است.

سرهنگ حسن رضا میرزایی در مورد محدودیت های ترافیکی در اطراف حرم اظهار داشت: از ساعت 24 امشب محور قم - تهران از پل حسن آباد تا عوارضی مسدود می شود و این محدودیت تردد تا پایان مراسم اجرا می شود. رانندگان می توانند از محور قدیم قم و کهریزک استفاده کنند.

وی ادامه داد: تردد کامیون و تریلر از میدان الغدیر اسلامشهر نیز از ساعت 17 امروز تا پایان مراسم ممنوع است و رانندگان می توانند از محور قدیم ساوه و اتوبان به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند. ضمن این که تردد کامیون ها از رباط کریم به سمت تهران تا پایان مراسم ممنوع است. تردد کامیون ها در طول محور قدیم قم نیز ممنوع بوده و این خودروها حق ندارند تا پایان مراسم در این محور تردد کنند.

فرمانده پلیس راه غرب استان تهران در مورد محدودیتهای ترافیکی فرودگاه امام گفت:  غرب به شرق فرودگاه به سمت تهران از ساعت 24 امشب تا پایان مراسم از روی پل مسدود می شود و مسافران و افرادی که قصد دارند به فرودگاه بروند می توانند از محور تهران - ساوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: