جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مرداد 1394     
اجرای طرح خط سفید در 77 کیلومتر از معابر جنوبی تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 20 شهر تهران از آماده سازی ترافیکی 86 معبر این منطقه جنوبی با حجم عملیات 77 کیلومتر برای اجرای طرح خط سفید خبرداد.

منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: رفع نقایص احتمالی و ایجاد زیرساخت های ترافیکی از الزامات اجرای طرح زیست محیطی خط سفید است که فاز اول آن در معابر اصلی با حجم عملیات 50 کیلومتر رو به اتمام است و مابقی آن نیز در قالب فاز دوم به زودی عملیاتی می شود.

کتانباف استقرار نظم و ایمنی ترافیکی را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: در قالب اقدامات زیرساختی طرح خط سفید، 86 معبر اصلی و پرتردد منطقه 20 آماده سازی و بهسازی ترافیکی می شود تا شرایط برای مشارکت شهروندان تسهیل شود.

وی ادامه داد: امحای 116 هزار متر طول از خطوط محوری و هزار و 400 مترمربع از خطوط دوجزئی قدیمی، ترسیم 170 هزار متر خط کشی جدید بر اساس استانداردهای فنی، تراش و روکش آسفالت به میزان 28 هزار مترمربع، ایجاد 193 مقطع بلوک و کانال عابر پیاده، ساماندهی 27 ایستگاه حمل و نقل عمومی، مناسب سازی 112 گذر عابران و بهسازی 393 تابلوی ترافیکی و شناسایی مسیر از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در فاز اول است.

کتانباف با اشاره به اینکه همزمان با اقدامات زیرساختی، آموزش های لازم نیز به اقشار مختلف به ویژه رانندگان و راکبان موتورسیکلت ارائه می شود، افزود: خیابان های شهید رجایی، فدائیان اسلام، شهید دستواره، کمیل، ورامین، شهید رجب نیا، شهید بیات، سلمان فارسی، شهید غیوری، شهید حبیب الله غیبی، شهید ولی الله غیبی، قم، قدس، دهخدا، شهید اردستانی، ابن بابویه، شهید قزاقی، امام حسین(ع)، شهدا، بسیج، امین آباد، شهید عربخواری، میثم، شهید ابراهیمی، شهید کریمی شیرازی، شهید مصطفی خمینی، فرمانداری، شهید حاج حسین کلهر، شهید رستگار و شهید علینواز از جمله معابر تحت پوشش طرح خط سفید هستند.

وی به اجرای اقدامات زیرساختی در روستاهای محدوده حریم نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از عملیات اجرایی فاز دوم طرح خط سفید به روستاهای محمودآباد، طالب آباد، غنی آباد و اسلام آباد اختصاص یافته است تا ساکنان آن محدوده نیز از برکات این طرح زیست محیطی بهره مند شوند.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: رفع مشکلات زیست محیطی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری تهران است که با اجرای طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک و خط سفید حساسیت لازم در اقشار مختلف جامعه نسبت به موضوع محیط زیست شهری ایجاد خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: