جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
اکران فاز چهارم تصویرسازی های سبک زندگی اسلامی در اتوبوس های تندرو شهر تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، قائم مقام سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای فاز چهارم نصب طرح های اثر گذار با رویکرد ارزشی در اتوبوس هاي تندرو شركت واحد خبر داد و گفت: سازمان بسیج شهرداری تهران با هدف آموزش شهروندی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، اکران فاز چهارم طرح های با مضامین ارزشی در اتوبوس هاي شركت واحد را آغاز کرد.

اکران فاز چهارم تصویرسازی های سبک زندگی اسلامی ایرانی در اتوبوس های تندرو شهر تهران، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرداری تهران آغاز شد.

بابایی قائم مقام سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر گفت : این تصویر سازی ها با رویکرد ارزشی و با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی در اتوبوس هاي تندرو شهر تهران طراحی و تولید شده است و سازمان بسیج شهرداری تهران با هدف آموزش شهروندی و ترویج سبک زندگی صحیح، در بیش از 80 درصد از اتوبوس های تندرو شهر تهران اقدام به اکران این تصویر سازی های ارزشی کرده است.

بابایی با بیان این که این طرح در سه فاز گذشته با استقبال چشمگیر شهروندان تهرانی روبرو شده است تصریح کرد: سازمان بسیج شهرداری تهران بعد از اکران موفق تصویر سازی ها گذشته با مضامین سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی شهداء، سبک زندگی امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش، مضامین نوروزی و ایام فاطمیه، فاز چهارم را با موضوعاتی نظیر غربزدگی، اعتیاد، نقش رسانه در خانواده، تاثیر شبکه های اجتماعی بر خانواده، آسیب تک فرزندی، تاثیر دعای پدر و مادر، آسیب ماهواره، خرید کالا، قلیان کشیدن، نماز اول وقت، قرض الحسنه اکران کرده است.

وی افزود: این طرح ها به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرداری تهران و به صورت استیکر و لمینت بر روی شیشه های داخل اتوبوس های BRT شهر تهران نصب شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: