جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
تحول در مرکز تهران با سامان دهی اصناف در منطقه12

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه نباید مکان بی دفاع شهری در منطقه 12 داشته باشیم، گفت: در آینده نزدیک با اجرای طرح انضباط شهری در منطقه 12 تغییرات اساسی را در این محدوده شاهد خواهیم بود.

مجتبی عبداللهی ، با اشاره به اجرای طرح انضباط شهری و ساماندهی منطقه 12 گفت: در این راستا برای هر یک از سازمان ها و معاونت های شهرداری کارهای ویژه ای تعریف شده که فرایندهای اجرایی  را در دستور کار دارند.

وی با بیان اینکه براساس دستورالعمل ها در منطقه 12 ساماندهی مکان های بی دفاع شهری مدنظر است، گفت: در همین رابطه همه محله ها، کوچه پس کوچه ها، حتی مکان های مخروبه باید طی شب روشنایی کافی داشته باشند و کمبود نور در هیچ محدوده ای نداشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه نبود روشنایی باعث از بین رفتن امنیت محلات خواهد شد، خاطرنشان کرد: 18دستورالعمل در طرح انضباط شهری منطقه 12 در دستور کار است که از آن جمله نورپردازی، کف سازی، جداره سازی، پیرایش و ... است.

عبداللهی با اشاره به ساماندهی مشاغل در این منطقه در طرح انضباط شهری اذعان کرد: کارهای متعددی اعم از انتقال لاستیک فروشی ها، ضایعاتی ها، آجیل پزها و پوشاک به لحاظ بساط گستری و ساماندهی خیابان ها در حال انجام است.

وی با پرداختن به ساماندهی مشاغلی که اجناس خود را جلوی در مغازه هایشان قرار می دهند، افزود: در خیابان های اکباتان، امیرکبیر، 17 شهریور، مازندرانی و سعدی مغازه هایی هستند که اجناس خود را خارج از مغازه شان قرار می دهند. به عنوان مثال در خیابان 17 شهریور موتورسیکلت فروش ها عمدتا در بیرون از محل کسب خود وسایل شان را می گذارند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچنین اضافه کرد: در این طرح به مغازه های اتومبیل فروشی نیز نظم داده خواهد شد. به طوری که در آینده نزدیک با اجرای طرح انضباط شهری در منطقه 12 تغییرات اساسی را در این محدوده شاهد خواهیم بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: