جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
اقدامات مدیریت شهری تهران در زمینه پسماند و حفظ محیط زیست قابل توجه است

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، رئیس انجمن ملی مدیریت پسماند آلمان گفت: اقدامات مدیریت شهری تهران در زمینه حفظ محیط زیست و پسماند قابل توجه است.

پروفسور كلائوس فريكه ، با بیان این مطلب افزود: طی بازدید کوتاهی که از شهر تهران داشتم، تمیز بودن آن بسیار مشهود بود و این امر نیز بیانگر موضوعات متعددی از جمله نحوه جمع‌آوری زباله است.

وی درباره مدیریت پسماند در کشورش اظهار کرد: طبیعی و بدیهی است که در ابتدا برای مدیریت پسماند در خصوص اقداماتی که در آینده انجام می‌دهیم  مطالعه می‌کنیم تا به همان نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم. اینجاست که نقش مهم مراکز مطالعاتی بیشتر مشخص می‌شود.

كلائوس فريكه با بیان اینکه مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران قبول کرده است تا طرح جامع مدیریت پسماند را تدوین کند، گفت: در این زمینه باید نقش اقتصاد پسماند و مدیریت آن در مباحث متفاوت اکولوژیکی، اقتصادی و موضوعات اجتماعی  مورد توجه قرا گیرد .

رئیس انجمن ملی مدیریت پسماند آلمان در پایان با اشاره به تعامل دولت آلمان با شهرداری این کشور افزود: دولت آلمان یکسری مصوبات و قوانین جامع و کلی را  به تمام فدرال‌های این کشور اعلام می کند که این مصوبات و قوانین باید به درستی مورد توجه قرار گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: