جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
برانکو:متاسفم باقری به ترکیه نیامد

تسنیم: برانکو ایوانکوویچ پس از جلسه امروزش با طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پس از اردوی ترکیه قصد داشتیم وضعیت تیم را آنالیز کنیم و به همین دلیل این جلسه را برگزار کردیم.

وی در مورد دروازه‌بان دوم پرسپولیس عنوان کرد: فردا در این باره تصمیم‌‌گیری خواهیم کرد.

برانکو در مورد وضعیت شعبانی و همچنین مهاجم نوک اظهار داشت: فعلا علیپور را به عنوان مهاجم نوک در اختیار داریم اما در مورد دروازه‌بان دوم گفتم که فردا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت کریم باقری گفت: باقری با نظر شخصی‌ خودش به اردوی ترکیه نیامد ولی امیدوارم هرچه زودتر به تیم اضافه شود چون حضورش در پرسپولیس مفید است و ما همکاری عالی داریم. خیلی خیلی متاسفم که او نتوانست در ترکیه با ما باشد و متاسفم هم خواهم شد که نتواند با ما ادامه دهد.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت بدنی بازیکنان پرسپولیس راضی هستید یا نه، گفت: متاسفانه در اردوی ترکیه همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم، برخی بازیکنان دیر به ما ملحق شدند و آمادگی بازیکنان متفاوت است. این تفاوت آمادگی فعلا ادامه خواهد داشت اما چیزی که من را راضی و خوشحال می‌کند این است که بازیکنانی داریم که ارزشمند هستند و دوست دارند به تیم کمک کنند.

وی ادامه داد: از محسن بنگر به عنوان مسن‌ترین بازیکن ما که یک روز هم غیبت نداشته است تا بازیکنان جوانی چون کمندانی در تمرینات حضور داشتند و این شانس و خوشبختی ما است که آنها در تمرین تلاش می‌کنند. با وجود فشارهای زیادی که در تمرینات وجود داشت بازیکنی مصدوم نشد و به خاطر همین از همه بازیکنان تشکر و قدردانی می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیچ چیزی در ترکیه پنهانی نبود و در واقع چیزی برای پنهان کردن نداریم. همه بازیکنان در تمرین کار خود را انجام می‌دادند و نحوه همکاری آنها مثبت بود.

برانکو در مورد بحث تعویق مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم، ما خودمان را با شرایط وفق خواهیم داد و کاری به این مسئله نداریم و در کارمان کم نمی‌گذاریم. وظیفه داریم هر روز بهتر باشیم تا رضایت هواداران را جلب کنیم.

وی در خصوص وضعیت اومانیا گفت: انتظار داریم او از فردا در تمرینات شرکت کند تا ببینیم وضعیت بدنی‌اش چگونه است. طبیعی است اومانیا مشکلاتی دارد و می‌دانم چند روزی است تمرین نکرده اما تلاش می‌کنیم که به تیم اضافه شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: