جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 مرداد 1394     
تخلفات جدیدی وارد لیست دوربین های کنترل ترافیک می شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر کنترل ترافیک شهرداری منطقه 12 تهران در خصوص اجرای طرح کنترل ترافیک در این منطقه اظهار داشت: تا کنون اغلب خیابان های منطقه 12 به دوربین های کنترل ترافیک مجهز شده اند و الباقی خیابان ها با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم جهت اجرای این طرح در مدت زمان کوتاهی به این سیستم تجهیز  و آماده بهره برداری خواهند شد .

بخشنده فر در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اذعان داشت : اجرای طرح کنترل ترافیک زیر نظر شهرداری منطقه و حوزه حمل و نقل وزارت کشور نظارت و کنترل می گردد و این دوربین ها به صورت شبانه روزی مشغول ثبت تخلفات می باشند و اطلاعات آن به طور آنلاین به سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی فرستاده می شوند.

وی از تخلفاتی که توسط این دوربین ها ثبت می شود به عبور از چراغ قرمز ، ورود به محدوده طرح ترافیک تجاوز به خطوط عابر پیاده و سرعت غیرمجاز اشاره کرد و افزود: به زودی تخلفات جدیدی وارد لیست تخلفات ثبتی دوربین های کنترل ترافیک خواهد شد .

بخشنده فر مطرح کرد : نصب دوربین های کنترل ترافیک و ثبت تخلفات به تنهایی در کاهش ترافیک شهری و تخلفات موثر نبوده و از دیگر عوامل  مهم و تاثیر گذار در این امر فرهنگ سازی و تداوم اجرای این  طرح می باشد که در حال حاضر اقدامات نسبتا خوبی در این خصوص توسط پلیس و سازمان شهرداری ها صورت گرفته است از جمله طرح همیار پلیس می باشد .

وی یکی دیگر از مشکلات ترافیکی این منطقه را ورود موتورسیکلت ها به پیاده راه ها و تخلفات صورت گرفته توسط راکبان موتورسیکلت ها دانست و افزود : جلوگیری از تردد موتور سیکلت ها در این منطقه نیز می توان در کاهش ترافیک موثر باشد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: