جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 تير 1394     
درخواست جلالی از تاج

به‌گزارش سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران(ifca.ir)، مجید جلالی با ارسال نامه‌ای رسمی به مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ پنج پیشنهاد برای بالا رفتن کیفیت رقابت‌های لیگ برتر ارائه کرد.

متن این نامه را در زیر می‌خوانید:

برادر گرامی، جناب آقای مهندس تاج
نایب رئیس محترم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ
با سلام،

احتراماً ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ اینجانب در راستای تغییر مثبت و به منظور قرار گرفتن در مسیر پیشرفت، پنج پیشنهاد سازنده برای فصل پیش‌رو ارائه می‌نمایم. در کمال تواضع تقاضامندم دستور فرمایید نسبت به پیشنهادات ارائه شده که ذیلاً به استحضار می‌رساند با دقت و حسن نظر کافی و به صورت کارشناسی بررسی و با نگرش مثبت نسبت به اجرایی شدن آن با طی فرایند قانونی اقدام لازم مبذول گردد.

1- در جهت برداشته شدن قانون به کارگیری سربازان در تیم‌های نظامی، تلاش همه جانبه صورت گیرد. مطمئن باشید برداشته شدن این قانون، هم به پیشرفت فوتبال کمک می‌کند و هم پیشرفت تیم‌های نظامی.

2- لیست بازیکنان برای انجام هر مسابقه از 18 به 20 افزایش یابد، این می‌تواند باعث ورود بیشتر بازیکنان جوان به چرخه لیگ و شکوفا شدن آنها بیانجامد.

3- هر باشگاهی که سرمربی آن بیش از 10 سال سابقه مربیگری دارد، بتواند یک مربی جوان را به عنوان «دستیار کارآموز» در کنار خود داشته باشد؛ این می‌تواند باعث ورود مربیان جوان و با استعداد به چرخه لیگ شود و بهترین کلاس تجربی برای آنها بوده و تولید مربیان را نیز فعال نماید.

4- هر باشگاهی موظف باشد یک مربی پیشکسوت را به عنوان مدیرفنی یا مشاور فنی به سازمان لیگ معرفی نماید و این می‌تواند زمینه جذب مربیان پیشکسوت و استفاده از تجربیات ارزشمند آنها را فراهم نماید.

5-میزبان فینال جام حذفی در یکی از شهرهایی که در لیگ برتر نماینده ندارد، از حالا مشخص شود.

با تقدیم احترام
مجید جلالی

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: