جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 تير 1394     
فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی باعث کاهش استقبال مردم می­شود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از شاخص­های اصلی برای ارزیابی توسعه در هر کشور محسوب می­شود که باید نگاه ویژه­ای نسبت به آن داشت، گفت: مشکل اصلی حمل و نقل عمومی، مسأله زیرساخت­های موجود و ظرفیت فضای شهر و معابر شهری است که متناسب با این میزان خودرو، طراحی و ساخته نشده است.

نبی اله احمدی افزود: به عنوان مثال، طراحی شهر تهران مانع از آن است که خطوط اتوبوسرانی تندرو در مسیرهای مختلف آن ایجاد شود و به همین جهت مردم ناگزیر به استفاده از وسایل نقلیه شخصی می­شوند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به کیفیت خودروهایی که در ناوگان حمل و نقل عمومی به کار گرفته می­شوند، اظهار کرد: وضعیت کیفی وسایل نقلیه همگانی از حساسیت ویژه­ای برخوردار است تا با جلب رضایت عمومی بتوانند شهروندان را به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تشویق نمایند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که عدم کیفیت و نا مناسب بودن خودروهای حمل و نقل عمومی مردم را به سمت استفاده از خودروهای شخصی سوق می­دهد، خاطرنشان کرد: با ادامه روند فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی، استقبال از این وسیله نقلیه عمومی به تدریج کاهش خواهد یافت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: