جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 تير 1394     
بازسازی راه آهن شهری امریکا تایید شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سناتورهای ایالات متحده، راجر ویکر و کوری بوکر اعلام کردند که پس از ارزیابی های احزاب در مورد افزایش ایمنی راه آهن های شهری، بازبینی خدمات Amtrak و بهبود زیرساخت های ریلی موجود، مجلس سنای بازرگانی، علوم و حمل و نقل به طور متحد این طرح را تصویب کردند.

 ویکر گفت: "سرمایه گذاری در سیستم ریلی ملی برای رشد اقتصادی مهم است. این امر تجارت ها را مرتبط کرده و حمل و نقل شهروندان آمریکایی را در سراسر کشور فراهم می سازد. من خوشحالم که کمیته رای خوبی را صادر کرده است. این کار ایمنی را در اولویت قرار داده، زیرساخت های ریلی را بهبود بخشیده، رقابت را بیش تر کرده و بهره گیری از دلارهای مالیاتی را هوشمندانه تر می کند.

این رای ما را یک گام به تصویب لایحه ای برای سرمایه گذاری مجدد در زیرساخت های ریلی حیاتی نزدیک تر کرده است و ایمنی را افزایش داده و کارگران را نیز پشتیبانی می کند."

بر اساس این طرح خدمات Amtrak با بودجه ای در حدود 1.65 بیلیون دلار تا چهار سال دیگر مجاز خواهند بود. هم چنین، هر ساله 570 میلیون دلار بودجه نیز برای این خدمات در نظر گرفته خواهد شد.

از نتایج این طرح می توان به افزایش ایمنی، اعمال نفوذ در سرمایه های بخش خصوصی و تسهیل رقابت، عدم هدر دادن مالیات ها، بهبود زیرساخت ها و خدمات موجود و توانمندسازی ایالت ها اشاره کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: