جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 تير 1394     
ریزش خانه های مسکونی در سوادکوه در اثر سیل

در این فیلم بیننده شاهد لحظه هراس آور ریزش خانه های مسکونی در سوادکوه مازندران و در پی بروز سیلاب روز گذشته خواهد بود.

تسنیم، فرماندار سوادکوه گفت: سیل یکشنبه شب، به روستاهای سوادکوه خسارت‌های سنگینی وارد کرد.

رجب‌علی وهابی، بیشترین آسیب‌های سیل اخیر را در روستاهای ولوپی و راستوپی اعلام داشت و اظهار کرد: محور "چرات" و "انن" به جز آلاشت به محور اصلی بازگشایی شده و احتمالا با ادامه بارش راه آلاشت بازگشایی نخواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی فرمانداری و هلال‌احمر برای این مناطق به وسیله نیروهای امدادی ارزاق مورد نیاز ارسال می‌شود.

وهابی همچنین از آسیب پل کلاریجان و تخریب کامل پل پارسی و قطع کامل راه ارتباطی این روستا توسط شدت سیل خبر داد و اظهار کرد: سیل امروز به تاسیسات شرکت البرز مرکزی و کارخانه کک سازی نیز رسیده و آسیب‌هایی به این تاسیسات وارد کرده است.

فرماندار سوادکوه با اشاره مصدومیت دو جوان 35 و 37 ساله در روستای مومج‌خیل سوادکوه بر اثر وقوع سیل عنوان کرد: این دو جوان برای نجات خانواده خود از سیل دچار آسیب شدند که با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وهابی با اعلام اینکه تمامی زمین‌های کشاورزی در مسیر سیل تخریب شدند؛ شدت تخریب سیل را بسیار بالا دانست و گفت: برای برآورد خسارت نیاز به برنامه‌ریزی و زمان بیشتری است و کارشناسان با برررسی‌های لازم میزان خسارت را اعلام می‌کنند.

وی گفت: 10 اداره و نهاد و شرکت‌های مختلف معدنی و راه‌سازی با ستاد بحران شهرستان سوادکوه برای کمک به رفع مشکل کمک می‌کنند و تجهیزات و ماشین‌آلات این ادارات و شرکت‌ها در صحنه سیل حاضر شدند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: