جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 تير 1394     
آزاد سازي طوقه 600 درخت در خيابان ولي عصر(عج)

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11  تهران گفت: با توجه به اهميت حفاظت ازفضاي سبز و نقش آن در نگهداشت شهر و پاکیزگی هوا؛ آزاد سازي طوقه درختان خيابان ولي عصر(عج) انجام شد.

امیر حسین عساری با بیان این که آزاد سازي طوقه درختان نقش به سزايي در پاكسازي مصالح و نخاله و همچنين آبخوري گياه دارد؛ افزود: آزاد سازي طوقه درختان خيابان ولي عصر(عج) با هدف اشاعه فرهنگ نگهداري از فضاي سبز و جلب انگيزه براي نيل به حفظ و نگهداري درختان و گياهان موجود در فضاي شهري انجام شد. به حدي كه با این روش مساحت تشتك درخت بزرگ مي شود تا درختان فضاي بيشتري برای رشد داشته باشند.

او همچنین در راستاي ارزيابي كيفي و زيست محيطي منابع آب مصرفي مصرفي فضای سبز از انجام نمونه برداري هاي مرحله دوم ( فصل گرم) در 12 چاه برای انجام آزمايشات كيفي و زيست محيطي و اندازه گيري پارامترهايي از جمله pH، اكسيژن محلول، نيتروژن كل، كليفرم گوارشي، كل مواد معلق و ... خبر داد.

به گفته عساری الويت بندي چاه ها برای نمونه برداري بر اساس دبي منبع آبي، امكان دسترسي به محل و كاربري هاي فعلي و مجاور محل منبع انجام شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: