جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 تير 1394     
گسترش چشمگير خطوط مترو و بي‌آرتي تا سال 97

به گزاش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، رييس كميته حمل و نقل و ترافيك شوراي اسلامي شهر تهران با تأكيد بر لزوم اجراي كامل برنامه پنج ‌ساله دوم شهرداري تهران، گفت: بر اساس اين برنامه، تا سال 97 بالغ بر 75 درصد جابه جايي های شهر تهران از طريق سيستم حمل و نقل عمومي انجام مي‌شود .

محسن سرخو افزود: در اين برنامه، به ترتيب مترو، اتوبوسراني و تاكسيراني نقش پررنگ‌‌تري دارند و اگر تا سال 97 همه چيز طبق برنامه پيش برود، خطوط مترو و بي‌آرتي گسترش چشمگيري مي‌يآبند.

وي با اشاره به اين كه سيستم حمل و نقل عمومي در غرب تهران نسبت به ساير پهنه‌هاي شهر ضعيف‌تر است، اظهار كرد:      در برنامه مذكور نسبت به تقويت سامانه حمل و نقل عمومي در غرب تهران تا حد قابل ملاحظه‌اي اقدام خواهد شد.

سرخو با بيان اين كه در برنامه فوق در همه محلات شهر دسترسي به ايستگاه‌هاي اتوبوس امكان‌پذير خواهد شد، تصريح كرد:   بر اين مبنا، ديگر هيچ نقطه كوري از نظر دسترسي به ناوگان حمل و نقل عمومي در تهران باقي نخواهد ماند.

رييس كميته حمل و نقل و ترافيك شوراي اسلامي شهر تهران در پايان با تأكيد بر اين كه بر اساس برنامه پنج ‌ساله دوم شهرداري تهران، ناوگان تاكسيراني نيز دچار تحول خواهد شد، خاطرنشان كرد: نسبت به راه‌اندازي سيستم فراخوان براي اين كه تاكسي‌هاي مجهز به اين سامانه در سريع‌ترين زمان ممكن خود را به مسافران برسانند، اقدام خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: