جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 تير 1394     
شفازائرنابينا درحرم علي(ع)+عكس

 

پايگاه اطلاع‌رساني حج: جبار حسين الزبيدى، شهروند 71 ساله عراقى از اهالى شهرستان «الخالص» استان ديالى به منظور درمان بينايى خود در ايران به شهر نجف آمد تا از طريق فرودگاه اين شهر به ايران سفر كند. وى ساعاتى پيش از رفتن به فرودگاه براى زيارت و عرض ارادت به حضرت اميرالمؤمنين (ع) به بارگاه مطهر شرف‌ياب شد، اما در كمال ناباوري كرامت و عنايت حضرت اميرالمؤمنين (ع) شامل اين زائر باايمان شد و چشمانش به بركت اين امام بزرگوار شفا يافت.


 
اين زائر شفايافته در تشريح واقعه گفت: امروز براى سفر به جمهوري اسلامي ايران و درمان بينايى خود بليت تهيه كرده بودم و ساعاتى قبل از رفتن به فرودگاه نجف به زيارت حرم مطهر حضرت اميرالمؤمنين (ع) رفتم. وقتى روبه‌روى ضريح مطهر رسيدم، به شدت گريه كردم و از امام، شفاى چشمانم را طلب كردم. وقتى از حرم بيرون آمدم به يك مغازه صرافى رفتم تا براى سفر و هزينه درمان پول ايرانى تهيه كنم. وقتى مشغول شمارش اسكناس‌ها بودم، متوجه شدم چشمانم شفا پيدا كرده‌اند.

حاج جبار الزبيدى براى تشكر از حضرت اميرالمؤمنين (ع) و عنايت ايشان، دوباره به حرم مطهر بازگشت و با وجود شفاى چشمانش تصميم گرفت براى زيارت حضرت على بن موسى الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) به ايران سفر كند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: