جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 تير 1394     
آماده باش عوامل مدیریت شهری در روز عید فطر

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 از تمهیدات ترافیکی، امورشهری و اجتماعی مدیریت شهری این منطقه برای برگزاری هر چه بهتر مراسم نماز عید سعید فطر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده ها، مساجد و محل های برپایی این مراسم معنوی خبر داد.

منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: با توجه به اینکه نماز عید سعید فطر در محوطه ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اقامه می شود، عوامل مدیریت شهری برای آماده سازی این محدوده و تامین امنیت، آسایش و رفاه نمازگزاران در آماده باش هستند.

کتانباف به استقرار نیروی انسانی در خیابان فدائیان اسلام تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره کرد و ادامه داد: پاکسازی، شستشو، رفت و روب و بهسازی معابر اصلی و فرعی منتهی به حرم نیز در دستور کار قرار دارد که که با تلاش شبانه روزی عوامل مدیریت شهری و نظارت مدیران شهری در حال اجراست.

وی با اشاره به سرویس رسانی رایگان برای جابه جایی نمازگزاران از دولت آباد، سیزده آبان و مترو شهرری به محل برپایی نماز در ضلع جنوب حرم، افزود: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، تامین امنیت ترافیکی و استقرار کارشناسان ترافیک در مسیرهای دسترسی به حرم نیز طبق روال مراسم های مناسبتی و به منظور سهولت تردد نمازگزاران انجام خواهد شد.

کتانباف همچنین استقرار ایستگاه های فرهنگی، افزایش امکانات رفاهی و خدماتی و حضور عوامل اجرایی حوزه های مختلف مدیریت شهری پیرامون حرم را از دیگر اقدامات مدیریت شهری برشمرد.

 وی مساجد، امامزاده ها و مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) را از دیگر محل های برپایی مراسم نماز عید سعید فطر عنوان کرد و گفت: خدمات امورشهری از قبیل آماده سازی محوطه های بیرونی و زیباسازی فضای عمومی شهر در تمامی محل های برپایی نماز انجام می شود.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: همزمان با شب و روز عید فطر و به شکرانه ایام روزه داری، جشن های مردمی و ویژه برنامه های آئینی و فرهنگی در مساجد، بوستان ها و امامزاده ها برپا خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: