جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 تير 1394     
آموزش بیش از هزار راننده تاکسی و اتوبوس در جنوب شهر با خط سفید

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: 1200 راننده تاکسی و 200 راننده اتوبوس از ابتدای اجرای طرح خط سفید در منطقه 19 تحت آموزش قوانین ترافیکی این طرح قرار گرفته اند.

رضا زلفی آشنایی با قوانین خط سفید و رعایت آنها را از ضروریات برگزاری دوره های آموزشی برای تاکسیرانان و اتوبوسرانان دانست و گفت: آموزش تاکسیرانان طی دو روز در هفته (یکشنبه و سه شنبه) در بوستان ترافیک منطقه صورت می گیرد و در هر کلاس حداقل 40 راننده تاکسی شرکت کرده و آموزش های لازم را کسب می کنند.

به گفته زلفی روزهای دوشنبه نیز جهت آموزش اتوبوسرانان منطقه در نظر شده است که در همین راستا در هر کلاس 40 تا 50 نفر از آموزش های خط سفید بهره مند می شوند.

این مسئول تصریح کرد: نزدیک به 20 هزار شهروند نیز در طول اجرای کلاسهای آموزشی این طرح در بوستان ترافیک، مدارس، سراهای محلات و مهدهای کودک با  قوانین خط سفید آشنا شده اند.

معاون شهردار منطقه در بخش دیگری به فعالیتهای اجرایی طرح خط سفید در معابر فرعی منطقه اشاره کرد و گفت: اجرای خط کشی گرم در خیابان میعاد شمالی، خط کشی پارکینگ در خیابان برادران شکری و نصب تابلوهای انتظامی در معابر بلوار میلاد از جمله اقدامات انجام شده در این طرح طی روزهای اخیر هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: